Звіт за 5 лютого 2017 року – ставок в селі Мирне

Сьогодні знову їздили на зимову рибалку в село Мирне. Зранку проснувся, вийшов на вулицю і ледве не впав через ожеледицю. Вже думав не їхати на рибалку через слизьку дорогу, але тато каже, що машини їздять повним ходом – і в 6.50 ми вирушили в дорогу. На вулиці мінусова температура і почав падати дощ. Вікно автомобіля покрилося тонким шаром льоду і коли я вийшов з машини, щоб його почистити, ледве не впав на асфальті. Та трасі був льодовий каток і жодної машини яка б посипала слизьку дорогу піском та сіллю. Додому вертатися не хотіли і потихеньку приїхали на ставок в село Мирне Горохівського району. Думав на льоді нікого не буде, але біля ставка нарахував 4 автомобіля. Не одні ми хворі на голову рибаки!!!
Йду на місце Тараса, який вчора непогано ловив велику красноперку і бурюся біля його лунок. Дощ продовжує падати і вода замерзає на одязі. Ловити рибу некомфортно та і в руки дуже холодно. Ставлю 5 вудок-балалайок на стояка і чекаю на підйом або загин кивка. В 9 годин ранку заробляю першу покльовку, підсікаю і риба давить в дно. Декілька секунд боротьби і на льоді лежить ось такий красень карась вагою 457 грам.
Тільки зимою можна піймати рибу більшу як вудка. Дивно, чому такий крупний карась так швидко здався і без проблем зайшов в лунку. Продовжую рибалку і на протязі години ловлю плотицю вагою 60 грам та 2 красноперки 110 і 100 грам.
Ну думаю, хоч дорога небезпечна та падає льодяний дощ – зате риба клює! Ех, якби я знав, що сьогодні більше покльовок в мене не буде. Я міняв крапки ловлі, але все без результату. Риба закрила рот і клювати більше не хотіла. В хлопців були покльовки хорошої красноперки та карася, а я тільки мокнув під дощем. Окунь не хотів їсти мої блешні та балансири, від льодяного дощу позамерзали котушки на вудках-балалайках. Мій сьогоднішній улов: плотиця та рекордні риби з льоду красноперка 110 грам і карась 457 грам.
В 15 годин ми завершили рибалку і потихеньку поїхали додому. Знайомі рибаки на слизькій дорозі попали в маленьку аварію з бусом, добре що автомобілі не побили. Коли їхали додому, траса Луцьк-Львів вже була неслизька, але на узбіччі бачив джипа в погнутим дахом, та ще одну іномарку витягував трактор з кювету. Дорогу комунальники так і не посипали, цікаво скільки машин має злетіти з дороги, щоб вони вчасно і якісно виконували свою роботу?
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish