Звіт за 4 лютого 2017 року – ставок в селі Мирне

Сьогодні з друзями вирішили перевірити ставок в селі Мирне Горохівського району. На лід вийшли в 7.40 ранку і розпочали рибалку з блешень та балансирів. За 30 хвилин ловлі я не заробив жодної покльовки і перейшов на ловлю мормишкою з мотилем. Сьогодні мені вдалося піймати 2 гарні красноперки вагою 100 грам, але розпишу сьогоднішню рибалку більш детально.
Оскільки окунь не реагував на блешні та балансири, я почав шукати рибу мормишкою з мотилем. З лунок, де клював окунець як палець я зразу тікав. Так в пошуках риби перемістився від дамби ставка в самий кінець де мене нагнали рибаки які ловили жерлицями щуку. Сказали, що тут глибина 30 сантиметрів і я їм розлякаю всю щуку. Не хотів спорити з п’яними рибаками і змістився в центр ставка. Замітив біля рибака карася на льоді і вирішив засвердлитися в 20 метрах від нього. Через декілька хвилин рибак ловить ще одного карася, плотицю та красноперу причому рибу він не ховає в ящик.
В підсумку його оббурили інші рибаки – мабуть він ще не знає, що пійману рибу потрібно ховати в ящик, а не тримати на льоді на показ. Виставив і я собі 5 вудок на стояка і чекаю на покльовку. Перша рибака була плотиця, хоча під час покльовки я думав, що це карась.
Більше на цій крапці клювань не було і друзі мене покликали до себе, оскільки в них краснопера і плотиця клювали ледь не на кожній вудці. Колега піймав гарну красноперку вагою до 150 грам, що є досить непогано як на невеликий ставок.
Поки я переходив на нове місце, в колеги риба вкрала вудку під час покльовки. А в мене клює плотиця і красноперка до 50 грам і то сильно прошена. Замічаю як кивок на вудці загнуло і якби не дощечка, то риба і в мене б вкрала вудку. Підсікаю і відчуваю як риба давить в дно. Тільки я її почав піднімати з дна як відчув що риба зійшла. Що за невезіння?!!! Коли хотів наживити мотиля, замітив, що гачок на мормишці зломаний. Значить риба не зійшла, а відломала гачок. Перевязую мормишку, добре що не було морозу і вітру та в руки не було холодно. На протязі 5 хвилин з цієї лунки я заробив 2 покльовки і піймав дві гарні красноперки вагою 100 грам кожна.
Якби така риба клювала на протязі дня, було б супер! Після цих красноперок кльов затих і в 15 годин ми поїхали додому. Сьогодні в мене невдалий день на рибалці. Адже хлопці обловили мене в декілька разів. Крім гарної красноперки вони піймали декілька карасів та окунів під 200 грам. Думаю завтра ще раз приїхати на ставок в село Мирне. Можливо завтра вдасться краще відловитися на льоді.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Котлети з ікри коропа або сазана

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Ловля карася в березні

Правила риболовлі в Чехії, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры