Ryobi Ecusima 3000Vi ТО котушки
Всім привіт! Принесли
обслужити котушку Риобі Екусіма 3000. Зі слів власника практично не обертався
ролик намотки волосіні або шнура, і заодно зробити профілактику. Приступаємо до
розбору котушки. Знімаємо кришку, бачимо наступне:
Мастило потемніла
на всіх деталях, настав час його замінити. Кілька негативних моментів по
конструкції котушки.
1. Правою опорою
провідної шестерні служить пластикова втулка а не шариковий підшипник. Звідси
знос в посадковому місці.
2. Паразітка тупо
надіта на відлив корпусу, немає ні шарикового підшипника, ні кріпильного болта.
Як наслідок шат і теж сліди зносу
3. S-подібний паз
має початок, але не має кінця, незрозуміло...
Є і позитивний
момент. У даній моделі котушки розмір 3000 більш чесний ніж в тій же Ексії. Для
порівняння два колеса від Ексії (де воно однакове у всіх 4-х розмірах) і від
3000 Екусіми.
Як бачимо колесо
від Екусіми значно більше і краще відповідає даному розміру. Ну залишимо це на
совісті конструкторів даної контори. Отже котушка розібрана, деталі приведені у
відповідний вигляд, будемо проводити послідовне складання котушки.
А почнемо ми, як
не дивно з установки муфти, для мене так зручніше.
Далі перемикач
стопору зворотного ходу
Потім втулка
обгонки, головний шариковий підшипник і його посадкова обойма
Далі кришку
обгінної муфти
Змащуємо і встановлюємо
шестерню від паразитки (її тертьова поверхня). На жаль як і на багатьох
бюджетних катеринках демпфлерного кільця тут не передбачено.
Встановлюємо
кулісу і шток.
Потім змащуємо і
встановлюємо провідну шестеню, регулювальні шайби та її опорні шарикові
підшипники. Замість втулки встановлюємо шарикопідшипник на праву опору ведучої,
розмір 7*11*3
Закриваємо кришку
корпусу. У даній моделі корпус, кришка і ротор виконані з пластика, тому
потрібно акуратно закрутити саморізи, щоб вони закрутилися без зусиль, тобто як
були закручені з самого початку.
Далі ставимо на
місце декоративну планку і задню кришку.
В роторі нічого
нового немає, як і скрізь пружина та штовхач.
Встановлюємо
ролик намотки волосіні або шнура (старий шариковий підшипник потрібно замінити) і кріпимо ротор
Підшпульний вузол
Встановлюємо
ручку. В даній моделі кноб не розбирається. Шестигранник із зворотного боку
кріпиться болтом і закривається декоративною кришкою
Ставимо шпулю
після очищення і змащення гальм
Котушка готова до
подальшої експлуатації. Обертання м'яке та легке.
Всім дякую,буду
радий якщо комусь моя писанина виявиться корисною!!!
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish
Комментарии
Отправить комментарий