Ремонт надувного човна ПВХ

Колега попросив допомогти заклеїти йому поріз на надувному човні з ПВХ. Коли я розклав човен, побачив дійсно гнітючу картину. Латка стала дуже жорсткою, вся полопала, і скривилася. Без проблем, я зірвав стару латку і побачив наступну картину.
Поріз реально був великий, але все думаю не так погано, проте тут доведеться прошивати.
Отже, для того, щоб відремонтувати дане пошкодження, я відразу зібрав необхідний інструмент та матеріали:
- Ремкомплект, який йшов з моїм човном «Омега»;
- Ножиці;
- Наждачний папір № 0, і велику шкурку;
- Фен (позичив у дружини);
- Шевський голку;
- Капронова нитка.
Після того як я здер стару латку, на місці «склеювання» залишилися сліди клею «Секунда», тому відразу, великою наждачкою все це усунув (хоча фахівцями не рекомендується використовувати наждачку, але тут довелося).
Потім після грубої обробки, зачистив нульовочкою, щоб зовсім все було гладко і рівненько.
Так як поріз був досить значний, і під латкою є ймовірність його розходження після склейки, то я зайнявся шиттям. Звичайною капроновою ниткою, за допомогою шевської голки, я прошив пошкодження балона.
Загалом, хвилин через десять я закінчив, і у мене вийшов досить таки акуратний і щільний шов порізу.
Ну от, тепер в принципі можна переходити і до самої склейки цієї «рани». Розправив ділянку пошкодженого балона, так що б знизу на підлозі ні чого не заважало (можна використовувати слань або дошку від сидушки). За допомогою рідини для зняття лаку (теж поцупив у дружини, поки її не було вдома), очистив місце склейки від бруду і знежирив. Ацетон звичайно краще, але в даний момент у мене його немає, а час не чекає!

Вирізав з наявного ремкомплекта латочку, і наклав на поріз, змалював кульковою ручкою, місце майбутньої операції.
А от далі зовсім все просто, дію по інструкції, яка написана на тюбику з клеєм. Рівномірно, тонким шаром наніс клей на обидві склеюванні поверхні. Даю клею висохнути хвилин 5-10, так щоб клей не прилипав до рук. Потім повторюю цю ж процедуру і, знову залишаю клей висихати, хвилин на п'ять. По закінченню цього часу, почав власне саму склейку. Тепер потрібно «активізувати» клей, ось тут мені і знадобився фен. Ділянка яку я зібрався клеїти і латочку, прогріваю феном в самому малопотужному режимі, так що б клей ледь-ледь став пузиритися. Діяти потрібно дуже швидко, акуратно і точно, щоб клей за цей час не висох. Тепер склеюванні поверхні необхідно накласти одна на іншу так, щоб під латкою не залишалось бульбашок повітря і гарненько прокатати твердим валиком. Якщо валика під рукою не виявилося, то можна використовувати будь-які підручні засоби, я використовував звичайну скляну, 200 грамову банку з під маринованих магазинних грибів. Ось і все латка на місці, правда трохи мене занесло і латка не лягла так як я планував, але думаю це терпимо, просто тепер вже ні чого не зробиш.
Ремонт успішно закінчений. Залишилося не згинаючи місце ремонту, укласти ще одну тверду і рівну поверхню (в моєму випадку пішла рівна, суха дошка), а зверху вантаж .... і все це залишити на добу.
Я не претендую на аксіоматичність даного методу, але може кому згодиться. Я в свій час перерив купу сайтів, поки знайшов більш менш конкретний і послідовний опис процесу ремонту.
Ось тепер ми точно в неділю, закриємо сезон риболовлі по відкритій воді!

Всім ні хвоста, ні луски!!
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Смажена риба в'юн

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Опариш в домашніх умовах