Спінінг Major Craft N-One T862M

Не так давно в мої руки потрапив чудовий спінінг від іменитого японського виробника Major Craft, а саме модель N-One T862M. Справа в тому, що мені потрібен був спінінг, який закриє джиг по тесту від 5 до 12 грам плюс приманка, а також буде максимально довгим. Довжина, до речі, не повинна була перевищувати 2.7 м, бо спінінг буде використовуватися на берегових змаганнях, де більш довгі «палиці» заборонені. При всьому цьому не хотілося б, щоб цінник спінінга був дуже високий. Без обмеження бюджету, звісно, можна було б дивитися у бік якихось 84-90-х Tict Sram, Salty Sensation від Evergreen, довгих UFM та й взагалі чорт знає чого ще. Але, обмежуючись певною сумою відразу ж звернув увагу саме на N-One, бо поєднання ціни і якості у виробника вважаю одним з кращих.
Отже, чим же мене зацікавив даний інструмент:
- довжина його цілком достатня для хорошого закидання і високих підривів, для чого і брався цей спінінг;
- заявлений тест повинен був задовольнити всі мої бажання;
- як я вже говорив, цілком адекватна ціна;
- це Major Craft, до якого я відчуваю особливі почуття.
А тепер спробую розповісти, чи отримав я очікуване від спінінга Major Craft N-One T862M, а також опишу деякі переваги, які я побачив у цьому інструменті.
Відразу хочеться почати з тестового діапазону. Починав ловити на цей спінінг з 4-х грамів, і був приємно здивований дальність закида і чутливістю снасті. Дно з такою вагою навіть на течії вдавалося читати по кінчика спінінга, а якщо вантаж падав на камінь, то це виразно передавалося в руку.
Але мінімальний вага, якою я рибалив з N-One – 3 грами. На стоячій воді працювати з цією вагою просто казка. Кінчик передає дно і покльовки, підриви виходять акуратними та такими, як ти собі задумав. Все дуже сподобалося. Ставити меншу вагу мені не хотілося. Та й навіщо? Це ж лайт. Тим більше для більш дрібної ваги у мене під рукою є Tict Ice Cube 69F і Yamaga Blue Current.
Що стосується верхнього тесту, то поки максимально кидав 7 грам з приманкою в 3". Тут взагалі без претензій. Відчувається, що запасу ще вистачить о-го-го. Думаю, бажані мною 12 грам з приманкою будуть повністю вписуватися комфорт цієї палички. Поки не пробував, не було відповідних ситуацій.
В принципі, по тесту мене все влаштувало. Нижній поріг у 3 грами, який я поки собі поставив для цієї снасті, мене цілком задовольняє. По верху буду розкривати далі.
Дизайн і ергономіка N-One T862M
Якщо хтось читав мої огляди снастей раніше, то знає, що до дизайну спінінга я завжди ставився холодно. Для мене цей показник був не головним. Хоча, справедливості заради скажу, я люблю красиві речі і люблю, коли спінінг виглядає стильно.
З дизайном у Major Craft N-One все чудово, на мій погляд. Він не розфарбований у всі кольори веселки, і в той же час всі написи красиво виглядають на чорному бланку. Чохол також приємний на вигляд, але не самий крутий, який я коли-небудь бачив. Але це мене ні трішки не бентежить.
А ось більше треба говорити про ергономіку спінінга. Цей момент для мене дуже важливий. У Major Craft N-One ручка виконана з якісного матеріалу ЄВА. На дотик дуже приємна, і відразу лягає в руку. Скажу, що рибалив я спінінгом при температурі близько 30 градусів. Так ось долоню на цій ручці не потіла, що дуже порадувало.
Рукоять рознесена що, на мій погляд, робить хват при закиді двома руками більш зручним. Але найбільшої похвали ручка гідна в плані контакту з бланком. Палець без будь-яких проблем лягає на бланк, що сприяє підвищенню чутливості снасті. Цей момент для мене дуже важливий. Адже через мої руки проходили хороші спінінги, які я забракував тільки через те, що палець не можна було зручно покласти на бланк вудилища.
Кидкові якості і стиль проводки
Виробник заявляє, що N-One T862M має лад regular fast. Чесно, я б так не сказав. На проводці він веде себе дуже близько до extra fast. Але ось на закиданні, можливо, розкривається саме той regular fast. Під час закидання відчувається, як приманка плавно завантажує весь бланк, який вистрілює подібно катапульти.
Що стосується дальності закидання, конкретних вимірів поки не робив. Візуально дальність польоту мене повністю влаштовує. Навіть 3 грами, які поки я вважаю нижнім тестом цього спінінга, летять переконливо. І це я використовував шнур #0.6 по японській класифікації. У планах повісити на Major Craft N-One T862M і тонкі шнури 0.3-0.1 і навіть Nanofil 0.04. Думаю, відлітати на такий ниточці приманка буде в космос.
Хочеться відзначити ще один цікавий момент. Парусящі приманки за типом порівняно великих воблерів або великого і об'ємного силікону спінінг кидає просто відмінно. Більшість палиць, якими я ловив до цього, такі приманки кидали значно ближче, ніж компактні, а ось N-One якимось чином посилає парусящі імітації дуже далеко. Це думка суб'єктивна, але чомусь мені цей момент з'явився примітним.
Що стосується проводки, то я сподівався на більш різку роботу бланка на підриви. Насправді він не є м'яким, але при використанні малих ваг проводка виходить досить м'якою і плавною. А ось вертикаль підкидів мене повністю задовольнила. За рахунок великої довжини спінінг підриває приманку максимально вертикально, що дуже важливо при ловлі на дальній дистанції в деяких умовах.
Робота з рибою
А ось з рибою у мене перших 4 дні риболовлі з N-One зовсім не складалося. Вже думав, що доведеться писати, навіть не обловивши спінінг. Але все ж рибку я половив добре на останній рибалці.
Ловили ми окуня, бо судак взагалі не відгукувався. Практично весь окунь був у межах 100 грам. Попадалася і відверта дрібниця. Так от, клювання окуня відчуваєш добре. Я не скажу, як це зараз модно, що чути, як дрібний окунець жує приманку. Ні, такого тут точно немає. Але ми ж і не збираємося ловити на приманку у 10-грам окуня вагою 20 грам. А ось покльовки більш великих особин передаються знатно.
При виведенні навіть дрібного окуня спінінг показав себе відмінно. Бланк упевнено гасить ривки риби і не зливає її. Головне – користуватися якісними гачками. Сподіваюся, незабаром вдасться поборотися і з серйозним супротивником.
У висновку цього короткого знайомства хочеться сказати, що Major Craft N-One T862M – відмінний береговий лайт. Я сподіваюся, що він залишиться у мене надовго і допоможе показати хороший результат не на одних змаганнях.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish   

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Головень (клень) запечений в духовці

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Приготування заливної риби

Ультралайтові попери за 1 цент або 38 копійок! Попери для окуня та головня! Дешевий попер на рибалку