Блешня коливалка шторлінг 26 гр.

Прогулюючись по базару в дідуся на прилавку замітив блешні коливалки часів СССР. Тоді я ще не знав як ловити щуку на спінінгові приманки, але купив дві коливалки: одну собі, другу – брату. Брат на рибалку не підсів, а ось я «захворів» рибалкою серйозно і надовго. З друзями осінню покидав коливалку шторлинг на декількох рибалках. Щуки тоді не піймав і закинув спінінгову рибалку. Через декілька років коли вирішив серйозно зайнятися спінінговою ловлею, згадав про куплені коливалки часів радянського союзу. Тоді коливалка шторлінг мені пригодилася. Спінінгова приманка в срібному кольорі довжиною 6,5 см і вагою 26 грам.
З часом приманка починає ржавіти, але її можна підкрасити.
При закиді блешня летить дуже далеко і точно. Хіба що при сильному вітрі шторлінг зносить в сторону. Блешню шторлінг мені зручно проводити рівномірною анімацією як повільному, так і в швидкому темпі.
Під час рибалки на одній з проводок заробив покльовку трофейної щуки на коливалку шторлинг 26 грам. Риба змотувала волосінь з котушки і зійшла. Мені вдалося заробити ще одну покльовку тієї величезної щуки. Друга покльовка була з таким сильним ударом, що мені здалося що мій штекерний спінінг розлетівся на 3 куски. Нажаль риба не зачепилася за трійник блешні і я її не доловив. Вже вдома я замітив на блешні сліди від щучих зубів – таке враження, що по блешні продерли канавку цвяхом.
Щука любить атакувати коливалки, але через велику кількість різних воблерів та силіконових приманок, блешні коливалки відходять на другий план і на рибалках я все рідше бачу спінінгістів з блешнями.
Якщо у вас валяються вдома блешні коливалки – дайте їм другий шанс. Зробіть маленькі змагання на рибалці між блешнями коливалками, воблерами та силіконовими приманками і повірте – блешні не будуть ловити щуку найгірше.
Блешня шторлінг мені подобається, щука часто її атакує. Тому купив для себе декілька блешень шторлінг довжиною 6,5 см, але легшу – вагою 13 грам.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Рецепт засолки ікри окуня

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры