Мій набір зимових вудок для ловлі ротана з льоду

В цій статті хочу поділитися своїми зимовими снастями для ловлі ротана з льоду. Першими моїми зимовими вудками були балалайки.
Мені було настільки зручного ними ловити рибу зимою, що я користуюся вудками-балалайками по сьогоднішній день. На кожну вудку намотав по 15 метрів волосіні діаметром 0,1 мм. Зимою мені не подобається ловити рибу на поплавок, тому в рибалці використовую тільки кивки. Мормишки для ловлі ротана використовую в основному олов’яні. Також користуюся вольфрамовими, латунними і мідними мормишками.
Ротана зимою можна ловити на безліч наживок. Я в основному користуюся мотилем, кусочком сала або лікарської ковбаси, сирої печінки. В крайньому випадку якщо використав весь запас наживки, можна ловити ротана на кусочок мертвої рибки. Підкормку в ловлі ротана зимою не використовую, думаю пошук риби буде більш перспективним.
Моя тактика ловлі зимового ротана проста. Коли я виходжу на лід – шукаю місця на водоймі біля комишів, затоплених кущів. В таких місцях ротан присутній на 100%. Житомирським буром бурю 10 лунок, 4 з яких заставляю вудками балалайками на стояка, а 6 інших лунок обловлюю вудкою на гру мормишки.
Під вудки які ловлю на стояка обов’язково підставляю дощечку щоб ротан при покльовці не вкрав в мене балалайку. В моїх друзів які ловили без дощечок риба вкрала при покльовці не одну вудку. Оскільки ловля ротана ведеться біля комишів і затоплених кущів – дешевше користуватися олов’яними мормишками. Адже коли на вудку-стояка я вчасно не замічу покльовку риби – ротан заходить в зарослі кущів чи комиша і приходиться обривати мормишку з рибою.
При ловлі ротана на гру, мормишку опускаю на дно і легкими покачуваннями кивка піднімаю снасть на 30 сантиметрів після чого роблю контрольну підсічку і опускаю мормишку на дно. Коли мормишка опустилася на дно, стукаю нею 5-10 разів щоб з дна піднялися дрібні частинки і тим самим привернули увагу риби. Ротан при покльовці часто загинає кивок в низ – підсічка і риба на льоді.
Черпаком та багориком не користуюся оскільки крупні ротани в водоймах Волинської області мені не клювали. А ось відчеп при ловлі ротана з льоду мусить бути в кожного рибака. Ця снасть допоможе зберегти багато мормишок які були заведені рибою в мертві зачепи.
------------------------------
Копирование материалов разрешено только с согласия автора и со ссылкой на блог http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Ловля верховодки

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Опариш в домашніх умовах

Запікаємо філе коропа в духовці