Мої вудки для зимової рибалки

Сьогодні вирішив розказати про свої зимові вудки якими я ловлю чи вірніше пробую піймати рибу. На зимову рибалку почав їздити з 2012 року і за цей час в моїй колекції з’явилося декілька вудок для ловлі риби з льоду, а саме балалайки для ловлі на мормишку, вудка для ловлі на блешні та довша вудка для ловлі на балансири.
Балалайки для ловлі на мормишку
Спочатку купив собі балалайки де котушка була з фіксатором. Це не зовсім зручно коли клює велика риба, тому докупив собі балалайку з пінопластовим корпусом без всяких фіксаторів (на фото вудка по середині). Був в мене випадок коли клюнув мені короп більше кілограма і при виважуванні він вимотав в мене більше 2-х метрів волосіні. Та і хлистик набагато м’якший як в балалайок з фіксатором на котушці. З пінопластовою котушкою не так холодно в руки як з пластмасовою.
Мормишки використовую як вольфрамові так і олов’яні.
Головне, щоб гачок був гострій та з тонкої проволоки. Тоді мотиль довше залишається привабливим для риби.
Вудка для ловлі риби з льоду на блешні
Це моя сама перша вудка для ловлі риби з льоду. Коли нею половив, то замітив що закриті котушка не зручні для зимової рибалки. Інколи волосінь в котушці путається і без викрутки котушку не відкрутити. Думаю на наступний сезон перероблю цю вудку під ловлю карася або плотиці з льоду на стояка.
На зимовій рибалці в мене на першому місці мормишка з мотилем. А блешні і балансири на другому місці, тому спеціальних блешень для зимової рибалки не купував, тільки прості блешні крабики.
Вудка для ловлі на балансири
Якось бродив риболовними магазинами і натрапив на цю вудку фірми мікадо. Вона мені сподобалася і я її купив. На бланку написано Mikado ICE ROD, але думаю цього літа попробувати половити нею як бортовою вудкою на глибинах з човна. Ця вудка не складається і в зимовий ящик не поміщається.
Балансирів в мене 4 штуки, а саме рапала, джексон, адамс та саморобний балансир невідомого виробника.
В ловлі на балансир в мене найгірші результати, нажаль лід протримався в нас лише місяць і в ці вихідні навряд чи можна безпечно вийти на лід. Тому тему балансирів залишаю на наступний зимовий сезон.
Ось такими вудками і приманками я пробую ловити рибу з льоду. Як в мене виходить – читайте в моєму блозі fishingukraine.blogspot.com
Пропоную почитати інші мої статті на риболовну тематику, переходьте по ссилці і приємного вам читання.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish   

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Рецепт засолки ікри окуня

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Ловля верховодки

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры