Мої саморобні спінінгові приманки для ловлі хижої риби в 2017 році

Коли починав займатися спінінговою ловлею риби, грошей на різні воблери та вертушки в мене не було. Пробував робити спінінгові приманки своїми руками і ловити на них щуку. Деякі саморобні риболовні приманки ловили рибу, інші тільки купалися в водоймі і цього року я вирішив приділити увагу своїм саморобним спінінговим приманкам.
Мій саморобний воблер довжиною 7 см і вагою 6,42 гр. в червоному кольорі з чорними крапочками.
Воблер працює на рівномірній анімації по мілких ділянках водойми. Глибина занурення до 1 метра. Найбільшу щуку цим воблером піймав вагою 1,898 гр. Радості було дуже багато, адже піймав гарну щуку на воблер виготовлений своїми руками.
Наступний саморобний воблер довжиною 7 см і вагою 6,16 гр. в жовтому кольорі.
Воблер працює на твічинговій анімації. При рівномірній проводці трохи завалюється на бік, але це не критично. Максимальна глибина занурення 1,2-1,3 м. Найбільша щука на цей воблер клюнула вагою 504 гр. на твічингову анімацію.
Цей саморобний воблер довжиною 4 см і вагою 3,31 гр. я робив для ловлі головня. Спеціально  пофарбував його в світло-коричневий колір під жука хруща якого так любить їсти головень в травні.
Минулого року в Закарпатті була погана погода, майже кожного дня падав дощ і в річці копали каміння, тому вода була каламутна і цей воблер не приніс жодної покльовки кленя.
Я зробив більше 20-ти воблерів, але для початку половлю цими моделями і в кінці року підведу підсумки по моїх саморобних воблерах.
Крім воблерів я робив ще блешні вертушки та коливалки. Моя саморобна вертушка важить 1,72 гр. Пелюстка блешні №2 зроблена з алюмінію по мепсовській класифікації.
Саморобною вертушкою ловив дуже мало часу і заробив тільки одну потужну покльовку.
На свої саморобні мікроколивалки я успішно ловив рибу, особливо головня. Також в улові були окунь та щука. Ось посилання на статтю як я робив саморобні блешні.
На днях щука повинна перехворіти після нересту і я почну обловлювати свої саморобні спінінгові приманки.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

  1. На мою думку краще купити китайських приманок і не заморочуватися з тими саморобками. Часу на стругання воблерів багато стратиш і не факт, що він буде робочим.
    За вертушки взагалі мовчу – невигідна справа.
    Єдине, що можна самому зробити – це колебалки. Тут багато розуму не треба. За вечір з потрібними інструментами і матеріалом можна настукати на цілий риболовний сезон.

    ОтветитьУдалить
  2. Все таке криворуке і топорне.... Жах..

    ОтветитьУдалить
  3. Зате приманки зроблені своїми руками і ловлять рибу.

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Смажена риба в'юн

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Опариш в домашніх умовах