Звіт за 8 квітня 2017 року – повезло піймати окуня та щуку

Сьогодні зранку посадив декілька рядків картоплі біля хати, але дощ вигнав мене з грядки. Вже думав що сьогоднішня рибалка накрилася через сильний вітер та дощ. В 14 годин вроді дощик перестав падати, швидко збираю риболовні снасті і на велосипеді їду на секретну водойму ловити окуня та щуку. Скажу наперед, що сьогодні я піймав вже щось схоже на рибу про що зараз і розкажу на сторінках свого блогу.
На водойму попав в 15 годин. Через сильний вітер ультралайтові приманки можна було закидати тільки за вітром. Вчора ввечері перебираючи свої спінінгові приманки наткнувся на славнозвісні воблери Страйк Про Мідж. Вони в мене лежать мертвим грузом, бо не можуть виграти конкуренцію в японських воблерів Зіп Бейтс Рідж 35. Сьогодні даю шанс воблерам Міджам показати на що вони здатні. Після першої проводки воблером Страйк Про Мідж його гра на фоні гри Ріджа 35 мені не сподобалася і я вже хотів поміняти його на іншу приманку як на 2-му закиді заробляю удар. Значить на риболовних інтернет-форумах не обманювали, що воблер Мідж є одним з найкращих приманок фірми Страйк Про. Продовжую ловлю і на чорно-білий Мідж спочатку заробляю ще одну покльовку риби, а пізніше ловлю першу сьогоднішню мікро-щучку.
В моїй риболовній колекції є 4 Міджа в різних кольорах. На чорно-білий воблер я піймав щучку і міняю його на зелено-жовтого Міджика. Обловлюю цікаві місця і тут заробляю сильну покльовку. Фрикціон на котушці жужить, але риба швидко здалася. Щука зробила свічку в повний ріст і я її витягнув на берег. Воблер Мідж був в «шахті», а я забув в дома хірургічний пінцет.
Так і поїхала щука до мене додому з воблером в «шахті». Вдома вага показала, що щука заважила трохи більше як 400 грам.
Не думав, що в таку паршиву погоду буде такий гарний кльов хижої риби. Прийшла черга Страйк Про Міжда в кольорі райдужної форелі. Десь годину часу я просто полоскав цей воблер, але і він сьогодні подарував мені покльовку гарного 100-грамового окуня.
Після цього окуня я був впевнений, що піймаю рибу і на останній Мідж з моєї колекції в кольорі «Оса» – чорно-жовтий, адже до кінця рибалки залишалося півтори години і я ще  не пройшов декілька перспективних крапок. Час спливає, воблер просто купається, а покльовок немає. Перспективні крапки мовчали, було тільки 2 виходи риби за воблером, але атаки на приманку не було. Вже в кінці рибалки все-таки ловлю маленького окунця на Міджа в кольорі оси.
Рибалку завершав французькою вертушкою Меппс Аглія Лонг №0, але покльовок вже не було. Ось так сьогодні за 5 годин спінінгової ловлі я заробив 6 покльовок, 2 виходи риби за приманкою і піймав 4 рибки. Завтра знову планую відвідати цю водойму, поки риба активна – її треба ловити.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

  1. Останні рибалки продовжують показують що міджику можна довірити і питання відходу від нуля, а так само зробити ним результат, причому хороший результат по окуню.
    Кращий бюджетний ультралайтный воблер. Окуня просто викошує!!!

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Смажена риба в'юн

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Опариш в домашніх умовах