Звіт за 19 листопада – річка Стир

В п’ятницю вечором до мене подзвонив Юра і запропонував поїхати на рибалку на річку Стир. Я погодився, адже хотів протестувати свій новий спінінг Flagman Sensor Jig NEW2015.
Природа на річці Стир дуже красива.
До річки приїхали в 10 годин, збираю спінінг і йду до води.
На березі в деяких місцях сніг був по коліна. 
На цій ділянці річки Стир я вперше, тому почав експериментувати з приманками і попутно перевіряти можливості спінінга. Скажу зразу, що сьогодні я не піймав жодної риби, навіть не отримав жодної покльовки. Звіт вирішив написати, бо рибу піймав колега Юра. Його перша щука в житті – ВІТАЮ!!!
Юра піймав її на віброхвіст. Ми зробили фото і з тієї ж точки він заробив ще 2 покльовки, але нажаль щука клювала дуже делікатно і в підсумку після пійманої риби Юра заробив ще 2 сходи.
Його спінінг шимано катана 1-10 гр. після кожної покльовки згинався в дугу – дуже красиве видовище. Я тим часом перебирав спінінгові приманки і пробував як флагман сенсор джиг справляється з глибинними воблерами юзурі та страйк про, джерком бастер джерк 2, копією орбіт 110 інквізитор, силіконом на джиг-головці 10 гр. (важчі джиг-головки забув в дома) та коливалками шторлінг виготовлених в СССР.
Спінінг мені сподобався, якраз те, що мені було потрібно для ловлі риби в траві та коряжниках. На Хріниках при ловлі з човна та з берега надіюся в наступному сезоні поборотися з трофейною рибою. 
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish    

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Котлети з ікри коропа або сазана

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Рецепт засолки ікри окуня

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Ловля верховодки

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры