Моя нова покупка – спінінг Flagman Sensor Jig NEW 2015

Переглядаючи свої запаси риболовних приманок замітив джерки страйк про та глибинні воблери юзурі якими останнім часом не ловив через те, що не було відповідного спінінга.
Свій  спінінг Golden Catch Sprinter 2.70 м. 10-30 гр. я продав, а після декількох рибалок в Хріницькому водосховищі в мене з’явилася необхідність в вудилищі для силової ловлі риби в закоряжених місцях. Найважчий джерк в моїй колекції є бастер джерк 2 від страйк про який важить 37 грам, тому спінінг шукав з верхнім тестом 40-45 грам. Після декількох днів пошуків спінінга в інтернет-магазинах я зупинив свій вибір на вудилищі Flagman Sensor Jig 7'2" (2,18 м.) 15-40 гр.
Я не полінувався і переважив та переміряв спінінг і в мене вийшли такі дані: довжина 2,22 м. та вага 151 гр. Невелика неточність з сайтом флагман, але для мене це не критично.
Хоча після останньої покупки коробки для воблерів в флагман більше не хотів мати справу з цим магазином, але з сьогоднішнім курсом долара ціна-якість виходить на перше місце і я зробив заказ. Передзвонив працівник флагман до мене цього ж дня вечором і уточнив чи я буду купувати спінінг. Наступного дня мені відправили товар і через день я отримав свою посилку на новій пошті. На відміну від покупки коробки для воблерів, цього разу працівники флагман виконали свою роботу швидко і ось спінінг в мене в руках.
Зразу замітив дуже дешевий чехол для спінінга, якість матеріалу паршива – довго він не проживе. Ручка спінінга рознесена і виготовлена з матеріалу EVA. Купував ручку спеціально з EVA, чомусь мені цей матеріал більше подобається за пробку.
Котушкотримач виготовлений в такому стилі. Ноги котушки надійно тримаються в пазах котушкотримача. Гайка котушкотримача на протязі першої рибалки трималася надійно і не відкручувалася.
Спінінг має 9 кілець на бланку, кільця розставлені рівно.
Ось такий тюльпан на спінінгу. Під час першої рибалки волосінь не зачіплювалася за тюльпан, що мені дуже сподобалося.
Хук кіпер (HookKeeper) на спінінг не встановлений. Я привик до цього девайсу і без хук кіпера мені незручно переміщатися по берегу водойми. Прийшлося поставити хук кіпер який я купив на китайському сайті аліекспрес.
На бланку спінінга написані модель, довжина та тест по приманках. Таке враження, що ці написи протримаються декілька рибалок і струться.
Ось такий п’ятак на спінінгу флагман сенсор джиг нью 2015.
Потрусивши спінінг в руках зрозумів, що купив те, що хотів. Завтра їду на рибалку на річку Стир де подивлюся як спінінг справляється з джерками, глибинними воблерами та блешнями коливалками.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish   

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Котлети з ікри коропа або сазана

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Ловля карася в березні

Правила риболовлі в Чехії, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры