Звіт за 17 серпня 2016 року – річка Бистриця Надвірнянська, с. Пасічна

Після невдалої рибалки в місті Надвірна франківець Ігор Рема порадив поїхати в село Пасічна, що знаходить вище по течії річки Бистриця Надвірнянська. Автобусом заїхав в кінець села Пасічна, добре що зробив собі саморобний тубус для ульралайтового спінінга. Автобус був забитий пасажирами і мій спінінг графітлідер кальзанте без тубуса запросто поламали б. Отже переходжу дорогу в кінці села і на мосту бачу красу франківської природи.
Річка біля села Пасічна просто супер. Стільки перспективних крапок для рибалки я ще не бачив на річках Закарпатської та Івано-Франківської областей. Берег в річки високий, побачив камені-валуни по яких можна спуститися до річки. Став на перший камінь, тільки поставив ногу на другий як він почав падати. Я ледве не впав разом з каменем, аж в одному місці похололо, так і вбитися можна. Обережно перевіряю кожний камінь, щоб не впасти з висоти і спускаюся до річки. Ось і перше розчарування – вода в річці каламутна.
Вертатися в місто Надвірне не хотів оскільки на річці в селі Пасічна було дуже багато перспективних крапок для ловлі. Хоч одна дурна форель мусить клюнути в каламутній воді.
Рибалку розпочав в 11 годин, перспективні крапки обловлюю в низ по течії. Риба не клює, а я милуюся красивою природою України. Ось маленька річечка впадає в річку Бистриця Надвірнянська. Цікаво, може і там є форель?
Полоскаю воблери ридж 35 та пунтон 21 черфул, саморобні мікроколивалки, а риба не клює. Ще й дощик почав падати.
Це найкраща гірська річка по перспективних крапках на якій я коли-небудь ловив, але форель та харіус не звертають уваги на мої приманки. В селі Пасічна виробляють камінь і деякі гори потроху знищуються.
Берег в річки не зовсім зручний для рибалки, іноді приходиться лазити по каменях згадуючи дитинство. Головне не поламати ульралайтовий спінінг, адже через дощ камінь став слизьким.
Продовжую йти річкою і замічаю багато сміття яке люди просто викидають в річку. Таке враження, що людина вийшла з хати до річки і викинула сміття. І так виносять сміття цілим селом вздовж берега.
Обловлюю перспективні крапки, а покльовки форелі немає. Вже поставив воблер страйк про мідж кольором під форель, але покльовки все одно немає.
Залишається йти вниз по течії і милуватися красивою природою.
Ще одна річечка впадає в річку Бистриця Надвірнянську з таким невеличким водопадом. Ну і дощ почав сильніше падати, прийшлося вдіти «улюблений» риболовний плащ фомакс. Чому «улюблений» спитаєте ви? Тому що на минулій рибалці в цьому плащі я практично промок до нитки під час дощу.
В таких місцях повинна бути риба, але чомусь сьогодні вона не хочу клювати.
Нарешті на річці зустрів першого рибака який жалівся на браконьєрів які вибивають рибу током та вилами. Також жалівся на аквалангістів, але за його словами таких рибаків місцеві жителі закидають каменями і драйвери їдуть додому. Він ловив на махову вудку з опаришем бистрянку. За його словами форель в каламутній воді не клює.
Так я сьогодні пройшов берегом річки 6 годин і не піймав жодної риби. На рибалку в мене залишалася 1 година, я щойно відірвав через мертвий зачеп вертушку аглія лонг і перев’язав воблер страйк про бебі про на який минулої рибалки піймав одного пструга струмкового. Не розумію чому я не поставив цей воблер раніше, але на четвертому закиді відчуваю сильний ривок і починаю боротися з рибою.
За хвилину підвожу форель до берега, змочую руку в воді і пробую сфотографувати рибу. На око вона має вагу 250-300 грам і довжину її я заміряв на спінінг. Ще раз змочив руку в воді і акуратно вийняв воблер з морди риби та відпустив назад в річку. В дома лінійка показала 30 сантиметрів разом з хостом. Роблю ще один закид і знову покльовка. На цей раз пструг менший, всього 17 сантиметрів.
Коротка фото сесія і риба пливе додому. Оце так попав на крапку, 6 годин бродив по річці і не бачив покльовки риби, а тут за 5 хвилин 2 форелі піймав.  Обловлюю перспективну крапку і знову покльовка, але пструг річковий розміром з палець тікає під самим берегом. Зробив ще 7 закидів і таки піймав маленьку форельку.
Не знаю чи це я попав на кльове місце, чи вгадав з воблером або форель вийшла на вечерю, але за останню годину рибалки я піймав 3 річкові форелі і мав один схід. Надіюся завтра ще раз половити на цій річці адже тут так багато перспективних крапок які я ще не встиг обловити.
Річка Бистриця Надвірнянська в селі Пасічна мені дуже сподобалася. Надіюся завтра вода в річці буде чистіша і я зароблю більше покльовок форелі як на сьогоднішній рибалці.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish  

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Котлети з ікри коропа або сазана

Смажена риба в'юн

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Головень (клень) запечений в духовці

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Ловля верховодки