Мій саморобний тубус для спінінга

Після покупки ультралайтового спінінга графітлідер кальзанте з’явилася потреба в тубусі. Купувати тубус в магазині не хотів, тому почав шукати інформацію в інтернеті як самому зробити тубус для спінінга. На багатьох форумах радили купити каналізаційну трубу діаметром 75 мм, але як виявилося в Україні ніде не зміг знайти трубу з таким діаметром. Навіть в величезних будівельних мегамаркетах мені сказали, що труби з таким діаметром не завозять. Я вже думав купити тубус в магазині, але коли працював в Польщі, на очі мені попалася труба якраз діаметром 75 мм, правда заглушки до неї не купив – вилетіло з голови.
Коли їхав на Україну, мене підколювали цілу дорогу з тою трубою. Оскільки заглушок до труби не купив, тому довго думав з чого зробити дно. Кращого варіанту як поліетиленова кришка для банки не знайшов, правда вирішив на дно кришки приклеїти поролон.
Вирізав поролон під розмір кришки. Клей використав той, що швидко сохне.
Труба була трохи задовга, тому пилкою відрізав лишнє перед цим примірявши до самого спінінга.
Кришку на дні тубуса приклеїв до труби епоксидною смолою.
Тубус чудово підходить до мого риболовного чохла, також є місце для поплавочної вудки чи вудки з боковим кивком (літня мормишка). Тубус не має товарного вигляду, але основну свою роботу – вберегти мій спінінг від поломки при транспортуванні повинен виконувати на відмінно.
Пропоную почитати інші мої статті на риболовну тематику, переходьте по ссилці і приємного вам читання.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish  

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі

Опариш в домашніх умовах

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры