Звіт за 18 серпні 2016 року – річка Бистриця Надвірнянська, с. Пасічна

Зранку мав деякі справи в Франківську, тому на річку попав тільки в 12 годин дня. Автобус з Франківська до Надвірної був не сильно забитий пасажирами. Але з Надвірної до Пасічної їхало так багато людей, що в проході було тісно стояти. На щастя мій ультралайтовий спінінг був в саморобному тубусі і графітлідер кальзанте вцілів після такої важкої поїздки на рибалку. Порівняно з вчорашнім днем вода в річці трохи чистіша.
Сьогодні світить сонце і дує прохолодний вітер. Рибалка має бути комфортною. Зразу ставлю вчорашнього лідера по форелі воблер страйк про бебі про і як вчора – просто прогулююся річкою, милуюся красою українських Карпат і полоскаю спінінгову приманку. На одному з каменів побачив маленьку змію яка грілася на сонці.
Продовжую бродити річкою, і тут чую хтось свистить на березі. Обертаюся і бачу як якийсь чоловік мені щось показує. Думав рибінспекція. А це інспектор з охорони праці на видобуванні каменю повідомив, що зараз буде вибух на горі і потрібно відійти на безпечну відстань. Так я втратив 30 хвилин рибалки в очікуванні вибуху. Сам вибух не був сильним, але коли камені почали летіти в мою сторону – декілька кроків я таки зробив назад. Берег річки місцями дуже зарослий і до самої річки важко пробиратися. Знайшов більш-менш щось схоже на стежку, йду до річки і тут замітив як змія довжиною 40-50 сантиметрів повзе в річку. Я злякався, оскільки не знаю чи це не отруйна змія чи ні. Але в річку таки поліз і продовжив рибалку.
Першу струмкову форель піймав після 4-х годин купання приманок. Рибка маленька і швидко здалася. Швидке фото і акуратне відпускання пструга додому щоб покликав бабуся та дідуся.
Далі в мене був мертвий зачеп воблера бебі про на сильній течії. Лізти було недалеко до воблера, але якби мене знесла течія річки – то міг би сильно постраждати, а то і взагалі загинути. Місцями річка Бистриця Надвірнянська в районі села Пасічна дуже небезпечна. Обловлюючи річку заробляю удар і вже думав, що піймав другу форель, але це бистрянка атакувала ультралайтовий воблер. Хижа форель не хоче клювати, а мирна бистрянка вирішила скуштувати спінінгову приманку схожу на жука який впав з дерева в воду.
До кінця рибалки я заробив ще одну покльовку і на цей раз це був клень.
Ось так сьогодні спінінгом я піймав 3 види риб одна з який була мирною. Завтра в мене останній день. Можливо вода в річці буде ще чистішою і форель таки буде активніше клювати.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish   

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Рецепт засолки ікри окуня

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Ловля верховодки

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры