Мої лідери і розчарування серед спінінгових приманок на кленя за 2016 рік

Сезон для ловлі кленя в мене вже закритий і в цій статті хочу розказати про лідерів та невдах серед спінінгових приманок за 2016 рік в ловлі цієї красивої риби. Цього року я ловив кленя в 3-х річках Закарпатської та Івано-Франківської областях. Трофейних головнів не ловив, але рибка до 200 грам час від часу клювала.
В 2016 році абсолютним лідером став японський воблер ZipBaits Rigge 35F.
Воблер ридж 35 чудово тримається на течії в гірських річках. Ловити ним одне задоволення. Найбільшого головня 2016 року піймав саме на риджа 35, рибка заважила 190 грам.
Друге місце зайняв китайськи воблер Strike Pro Baby Pro 2,5 см. На мілководних річках Закарпатської області цей воблер показує гарні результати по ловлі кленя вже декілька років підряд. В основному клюють дрібні головні, але на рибалку я їжджу не за рибним м’ясом, а за покльовками риби та відпочинком на природі.
Ультралайтовими коливалками почав ловити кленя в 2015 році. В цьому році мої саморобні приманки теж добре ловили рибу. Покльовки кленя були сильні і холостих ударів практично не було. Навіть думав, що саморобні ультралайтові коливалки в 2016 році будуть на першому місці по кількості пійманої риби, але ридж 35 та бебі про наздогнали і перегнали мої саморобні приманки в кількості пійманих кленів.
Ось така трійка призерів серед спінінгових приманок по ловлі кленя в мене була в 2016 році. Наступного року крім Закарпатської та Івано-Франківської області планую поїхати в Рівненську область до річки Іква яка протікає через місто Млинів, щоб побачити які спінінгові приманки полюбляє місцевий клень.
Тепер хочу написати про мої розчарування серед спінінгових приманок які в 2016 році не принесли жодної покльовки кленя, хоча я приділив достатньо часу для цих приманок на річках Закарпатської області.
1. Jackall Chubby в кольорах noike gill та ul tamamushi
2. Kosadaka Ion XL в кольорі HGBL
3. Kosadaka Roger Surf в кольрі HGBL
4. Pontoon 21 Cheerful в кольорі 005
5. Smith Camion DR в кольорі 05
6. YO-ZURI L-Minnow F198 в кольорі M92
8. Блешня вертушка меппс аглія лонг №00-1 та вертушка маніячка поліглот №1
Надіюся ці приманки не розчарують мене в наступному сезоні, особливо ультралайтові попери.
Пропоную переглянути мої фото-звіти про рибалку в Закарпатській та Івано-Франківської областях.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish   

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Рецепт засолки ікри окуня

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Ловля верховодки

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры