Звіт за 11-12 червня – торф’яні кар’єри біля сіл Стоянів та Тетевчиці Львівської області

Давно планував поїхати на торф’яні кар’єри які знаходяться біля села Стоянів Львівської області. Нарешті заборона на ловлю риби з човна пройшла і 11 червня вирушаю в дорогу. Дорога за селом Собанівка Львівської області по трасі Луцьк-Львів в такому стані, що здавалося що тут проходять бойові дії і дорогу бомбили з усієї можливої військової техніки. Не буду писати про погане, отже я на торф’яних кар’єрах – як же тут красиво.
Швидко поставили палатку, я накачав човен і приготовив 2 спінінги, а татові дав махову вудочку і на пошуки риби. Водорості на водоймі в деяких місцях піднялися до самої поверхні води.
Першу покльовку щуки я заробив після 8 години вечора на воблер йо-зурі л-мінноу 44 в кольорі М101 але риба втекла практично з самого підсака. В коробці мав ще не обловлений йозурік л-мінноу 44 в кольорі М102 який мені подарували на день народження. На другому закиді відчуваю декілька ударів по приманці, підсікаю і риба на гачку. На цей раз їй не вдалося втекти і за мить 400-грамова щучка була заведена в підсак.
Красивий захід сонця, думав зараз риба вийде кормитися, але до кінця рибалки я більше не бачив покльовок і поплив на берег пекти на вогні сосиски та лягати спати.
Тато наловив декілька плотиць. Дуже сподобався йому поплавок який мені подарував Володимир Кобизєв на фестивалі «Весняний поплавок 2014» в місті Рівне. Казав що проти гусиного пера яким він ловив в дитинстві це небо і земля. Бідні гуси, в них вискубували самі кращі пера на поплавки.
Будильник навів на 4.30 ранку, повечеряв і спати. Зранку на водоймі був невеличкий туман. Активності риби на водоймі не було, тому вирішив просто обловлювати цікаві місця.
Сонечко почало сходити, а в мене ще жодної покльовки риби.
Дуже хотів піймати щуку або окуня на попер, але риба не реагувала на поверхневі спінінгові приманки і я поставив вчорашнього героя йо-зурі л-мінноу 44 в кольорі м101. Біля очерету відчуваю як мій воблер б’є риба, підсікаю і схід. Закидаю в те саме місце і зразу покльовка. Ось такий красень окунь в районі 200 грам атакував юзуріка.
Обкидавши те місце воблером риба мовчала і я вирішив обловити його ще вертушкою. На першому закиді покльовка риба зійшла, але з 2-го закиду окунь таки атакував меппс аглію лонг №2 срібло, правда в човні «виплюнув» блешню. Красивий окунь також в районі 200 грам.
На цьому місці я довго сидів, правда окунь не клював, хоча я йому пропонував твістери, віброхвости, воблери черфул пунтон 21, косадака іон, вертушки меппс аглія лонг №00 та маніячку поліглот – але все безрезультатно. Покидаю це місце відпочити, але під кінець рибалки припливу сюди ще покидати різні спінінгові приманки.
Недалеко від мене плавав хазяїн торф’яних кар’єрів.
Багато приманок я пропонував хижакові, але все безрезультатно. Коли випливав на берег, то на тому самому місці піймав ще одного окуня під 200 грам і на цьому рибалку завершив.
Місцеві риболови яких я зустрів на водоймі жаліються на браконьєрів і відсутність рибінспекції. Відпочинок вдався на славу, покльовок риби дуже мало як на таку велику водойму. Є над чим подумати перед наступними рибалками на цих торф’яних кар’єрах.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish   

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі

Опариш в домашніх умовах

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры