Огляд на балансир Lucky John Baltic

Всім привіт! У цьому огляді поділюся своїм враженням від балансира Lucky John Baltic. Придбав я його під час чергового оновлення зимового риболовного арсеналу, що називається, на пробу.
балансир Лакі Джон Балтік
Балансир купив без трійника, тому на трійник тут увагу звертати не потрібно. Носовий і хвостовий гачки відмінної якості. Вони досить великі, але саме на балансирі Lucky John Baltic такі гачки виглядають вельми доречно. Сходи з них відбуваються вкрай рідко, хоч переважна кількість покльовок відбувається за трійник.
Що стосується лакофарбового покриття, то тут все також на досить високому рівні. Я вибрав забарвлення, яка копіює окуня. Адже балансир Лакі Джон Балтік дуже сильно схожий на окуня формою тіла. Так що така приманка не викликає підозр у хижака і він без страху атакує балансир.
На хвостику є напис фірми виробника, що відрізняє оригінальну приманку від підробок.
балансир Лакі Джон Балтік
Мій балансир має довжину 40 мм при вазі 10 грам. Таке об'ємне і важке тіло дозволяє ловити приманкою на досить великих глибинах. Підійде цей балансир також і для тих місць, в яких є течія. Але я вважаю за краще пробивати балансиром lucky john baltic саме глибокі точки. Досить часто до зграї окуня складно дістатися за допомогою дрібного балансира. Легку приманку складно контролювати на великій глибині. Балансир Lucky John Baltic дозволяє вирішити це питання і зловити окуня навіть на ямі. Іноді ж при лові на більшу приманку клювання припиняються. У цей момент зовсім не зайвим буде зменшення приманки. Знову ж, балансир Балтік пропонує меншу довжину, при тій же вазі, що дозволяє пробити глибоку точку.
Зізнаюся чесно, з першої проводки розловити Lucky John Baltic у мене не вийшло. Але в подальшому він показав себе як цілком робоча конячка, що має певну специфіку застосування, описану вище.
Невеликий трійник з крапелькою привертає окуня просто відмінно. Через цю особливість досить часто на даний трійник чіпляються окуні розмір яких навряд чи перевищує розмір балансира.
балансир Лакі Джон Балтік
З одного боку, таких окунів навряд чи можна назвати трофейними, а з іншого боку дана особливість відмінно допомагає в тому випадку, коли стоїть завдання піймати живця для лову на жерлиці. Адже саме дрібний окунь відмінно підходить на цю роль.
Що стосується щуки, то поки що мені зловити її на балансир Lucky John Baltic не вдавалося. Можливо, цьому є свої причини. По-перше, балансир у мене маленький, а по-друге, ловлю я ним переважно саме на окуневих ямах. Але буду вести подальшу статистику і, якщо що, доповнювати відгук.
У мене в арсеналі є свої фаворити, якими я ловлю переважна більшість часу. Саме тому на практиці я дістаю балансир Lucky John Baltic з коробочки досить рідко. Саме в тих випадках, коли потрібно дістатися до риби, що стоїть на глибоких місцях. Але ось саме в ці моменти балансир Балтік дуже сильно виручає. Тому я можу порадити купити балансир Lucky John Baltic саме як приманку для особливих умов лову. Це такий собі середнячок, який і без улову вас не залишить, але в той же час зірок з неба також не хватає. На мій погляд, балансир заслуговує оцінку в чотири бали.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Правила риболовлі в Чехії, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Запікаємо філе коропа в духовці

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры