Відгук про балансир Lucky John Nordic

Всім привіт! Нещодавно обірвав пару своїх балансиров Lucky John Fin і виникла необхідність оновити рибальський арсенал. Але знайти в продажу Fin виявилося не так вже й просто. Те ж саме можна сказати і про балансирі Lucky John Classic. Зате консультанти наполегливо пропонували мені придбати такий балансир, як Lucky John Nordic. Мовляв, він прийшов на зміну класику і фіну. Чесно кажучи, спочатку я скептично поставився до даного балансиру. Наприклад в порівнянні з тим же Fin, Nordic має дуже маленький хвостик. Але все ж я купив такий балансир.
Одна з основних особливостей полягає в маркуванні балансиров. Подібні нюанси були і з Лакі Джон Фіном. Але Lucky John nordic 4, що має заявлену довжину в 40 мм насправді має довжину тіла як стандартна п'ятірка від інших виробників і важить аж 12 грам. Одним словом, в інтернет-магазині даний балансир краще не купувати, а йти в магазин фізичний і наочно побачити товар своїми очима для того, щоб вибрати оптимальний розмір. Я ж придбав саме той розмір, який мені був необхідний.
Що сказати? Мої побоювання з приводу поганої гри балансира не виправдалися. Балансир Лакі Джон Нордік дозволяє виконувати стандартну вісімку без особливих труднощів.
балансир Лакі Джон Нордік
Лакофарбове покриття тут високої якості. Виробник заявляє що фарбування відбувається шляхом багатошарового нанесення емалі, що дозволяє домогтися практично повної зовнішньої схожості балансира з живою рибкою. Само собою, при такому розкладі кількість клювань має збільшуватися. Швидше це один з маркетингових ходів, але на практиці окунь і щука дуже добре реагують на балансири природної розкраски.
На балансирах Lucky John Nordic встановлені гачки від WMC. Мова в моєму випадку йде про хвостовий, а також носовий гачки. Я купував балансир без трійника. На мій погляд, Lucky John встановлює на свої балансири гачки завеликих розмірів. Наприклад, на тих же самих балансирах Rapala, при однакових розмірах, гачки трохи менші.
балансир Лакі Джон Нордік
Але треба сказати, що з того ж самого Lucky John Nordic у мене практично ніколи не буває сходу. Якщо вже риба засіклася, то вона практично гарантовано буде доставлена на поверхню льоду.
До речі, на трійник я поставив саморобний кембрик вирізаний з твістера.
балансир Лакі Джон Нордік
Після додавання подібного аксесуара окунь практично в 100% випадків засікається саме за трійник. Причому нерідко все три гачки потрапляють в пащу хижака, що ускладнює витягання гачка.
На хвостику балансира можна побачити найменування виробника. Ця ознака говорить про те, що ми тримаємо в руках оригінальну приманку, яка дійсно буде справно працювати.
балансир Лакі Джон Нордік
Особливо хочу відмітити застібку. Вона трохи масивніша, ніж на тих же самих балансирах rapala. Зате застібка на балансирах lucky john дуже зручна. До речі, раніше балансири даного виробника мали звичайні застібки. Ось наприклад поруч з lucky john nordic балансир від lucky john, але більш ранніх років випуску.
балансир Лакі Джон Нордік
Я рибалю в основному на глибинах від 2 до 4 м. При цьому кивок я не використовую. Балансир відмінно відчувається на бюджетному вудилищі.
На практиці балансир lucky john nordic дуже сильно схожий на rapala jigging rap. Ось я і комбіную дві ці приманки, доповнюючи їх один одним. Але все ж rapala для мене є безумовним фаворитом. У той же час nordic це якась робоча конячка, якою не страшно ловити в незнайомих або ж заряджених місцях.
Ну і не варто забувати про те, що rapala jigging rap вартує в три рази дорожче, ніж lucky john nordic. За свою ціну герой нашого огляду виразно пропонує відмінний набір якостей і чудову уловистість.
балансир Лакі Джон Нордік піймав щуку
Одним словом, я можу рекомендувати купити балансир lucky john nordic як початківцям, так і рибалкам, які мають великий рибальський стаж.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Правила риболовлі в Чехії, чи потрібна ліцензія для рибалок

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Запікаємо філе коропа в духовці

Головень (клень) запечений в духовці