Підсумки ловлі риби з льоду в 2016-2017 роках

В зимовому сезоні 2016-2017 роках вдалося половити рибу з льоду практично на протязі 3-х місяців. Давненько не було такої морозної зими.
Отже перша зимова рибалка відбулася 7 грудня 2016 року в селі Колодеже і закривали зимовий сезон з льоду 26 лютого 2017 року в селі Мирне. За цей час вдалося піймати для себе декілька трофейних риб в сезоні і зараз я поділюся своїми досягненнями. Для когось це зовсім не трофеї, але мені було приємно боротися з рибою і ще більше радості принесла перемога в двобої.
Найбільшою рибою в зимовому сезоні був карась вагою 457 грам якого я піймав вудкою-балалайкою на мормишку з мотилем. Піймав я його на ставку в селі Мирне 5 лютого.
Наступною трофейною рибою в цьому сезоні є окунь вагою 372 грами якого я піймав на гачок з червоною ниткою якого прив’язав на повідцю над зимовою блешнею. Окунь не захотів атакувати зимову блешню-крабика, а ось гачок з червоною ниткою впевнено з ударом атакував. Піймав я його на секретній водоймі на Новий 2017 рік 1 січня. Гарний подарунок мені зробив Дід Мороз!
На 3-му місці знову був окунь вагою 235 грам якого я піймав на балансир в селі Мирне 25 лютого. Назву балансира писати не буду, щоб інтернет-читачі не казали, що я займаюся рекламою.
Ще хотілося б згадати рибалку на секретній водоймі де я піймав окуня вагою 210 грам вудкою балалайкою на мормишку з мотилем. 2 січня всі продовжують святкувати Новий рік, а ми з друзями поїхали на рибалку де мені вдалося піймати декілька гарних окунів.
5 лютого 2017 року на ставку в селі Мирне вдалося піймати красноперку яка заважила 110 грам.
За вікном світить сонце, лід на водоймах вже практично розтанув і перебираючи всі зимові рибалки в сезоні 2016-2017 років згадую хорошу верховодку яку піймав вудкою балалайкою на мормишку з мотилем.
Колега Міша піймав карася на блешню-крабика, а в мене карась клюнув на балансир.
Колега Юра піймав сонячного окуня, а його тато гарного йоржа.
Ось така цікава зимова рибалка в мене була в сезоні 2016-2017 року. Пропоную переглянути відео з риболовними фотографіями з зимового сезону 2016-2017 років.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

  1. адмін де відео???!!!!

    ОтветитьУдалить
  2. відео якраз опрацьовується

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Як зв'язатися з автором відео?

      Удалить
    2. http://fishingukraine.blogspot.com/p/blog-page_16.html
      є номер телефону лайф

      Удалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Рецепт засолки ікри окуня

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Ловля верховодки

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Як зберігати опариша?