Yo-Zuri 3D Minnow – мій воблер з коробки, який я розловив щукою та окунем

Воблер Yo-Zuri 3D Minnow мені порадили купити друзі, які вже мали досвід ловлі щуки та окуня цією спінінговою приманкою. В риболовних магазинах мого міста я не зміг знайти воблер 3д міннов і попросив друга щоб він допоміг придбати мені цю приманку. Я заказав собі 2 воблери йозурі 3д міннов  найменшої моделі F621 довжиною 6,5 см і вагою 7 гр в натуральному (GBL) та кислотному (CL) кольорах.
Воблери міношки мені зразу сподобалися, виготовлені якісно. Трійники на юзуриках гострі. Воблер пофарбований з середини і фарба не боїться гострих щучих зубів. На риболовних сайтах та форумах рибаки пишуть, що йо-зурі 3д міннов поганий літун і далеко його закинути неможливо. Особисто я закидав його на 35-40 метрів і в моїх умовах для ловлі з берега або човна цього достатньо. В середині приманки є камера по якій котяться металічні шарики і допомагають воблеру дальше летіти при закиді. Йо-зурі 3д міннов є шумовою приманкою, при проводці шарики в середині стукаються і таким чином додатково привертають увагу хижої риби. Воблер заявлений як суспендер, з тонким металічним повідцем повільно тоне. В мене йозурік працює як при рівномірній проводці так і при твічинговій або Stop and Go.
Найбільша щука яка клюнула на воблер Yo-Zuri 3D Minnow мала вагу 2,53 кг і атакували приманку при рівномірній проводці.
Після покльовки риба зайшла в траву звідки я її доставав силою. Ще раз хочу сказати про хорошу якість гачків – трійник витримав навантаження, правда одне жало трішки розігнулося. Крім щуки 3д міннов часто атакують окуні. Великих полосатих не ловив, але рибка під 200 грам покльовує.
В підсумку можу сказати, що дуже задоволений воблером Yo-Zuri 3D Minnow. Голографічне покриття воблера на висоті – думаю на сьогоднішній день це найкращий варіант, щоб вберегти фарбу на приманці.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

  1. Дякую за огляд! То що воблер робочий сумніватися не доводиться! Було в двох кольорах, приносили рибу регулярно, за гонкою озброєння не доберуся до їх відновлення!

    ОтветитьУдалить
  2. Був у мене Ю Зурі в перламутрі. 2 роки нічого на нього не зловив. Зимовим днем подивився на нього - так і зняв всю фарбу. А там, братики мої! :) внутрішня пластина погляду відкрилася. Ну, думаю, бути тобі натуралом! Біленького на пузо, чорненького на спинку - і ось у нас вже плотвичка(верховодка). І покрас то блестючий весь всередині! Так що ось така метаморфоза. До речі, аналогічна сиутация і 3 Д кренком. Під прийдешній сезон був перефарбований з NPB в GBL (кустарного відтінку :)). Будемо бачити. Так що не бійтеся експериментів!

    ОтветитьУдалить
  3. У мене воблер 3д міннов до трьох метрів працює відмінно в двох кольорах. Ловлю ним потяжками коли твіч не дає результату. Ця водель воблера в мене входить у топ 5 улюбленців.

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Котлети з ікри коропа або сазана

Смажена риба в'юн

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Головень (клень) запечений в духовці

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Ловля верховодки