Yo-Zuri Crystal Minnow 110 – один з найкращих воблерів на мілководді

Воблер Yo-Zuri Crystal Minnow F7 в кольорі HBL довжиною 11 см та вагою 11 грам я купив дякуючи акційній ціні.
Спочатку цей воблер я ніяк не міг розловити, адже він не просто плаваючий, а під час зупинки проводки він спливає як пробка. В інтернеті радили підгрузити його грузиками для воблерів і зробити суспендер або повільно спливаючим. Переробляти японський воблер я не хотів. Присвятивши йо-зурі крістал міннов декілька осінніх рибалок і не отримавши жодної покльовки щуки – положив його на дно ящика. Так він в мене пролежав до літа поки я не почав перебирати свій риболовний ящик, щоб знайти спінінгові приманки для ловлі риби літом на мілководді в траві. І тут на очі мені попався чорний воблер міннов якому я вирішив дати шанс.
Обловлювати мілкі або зарослі крапки в водоймі ю-зурі крістал міннов дуже зручно. 2-3 ривки спінінгом і пауза при якій воблер швидко спливає на поверхню і знову 2-3 ривки та пауза. Так я обловлював перспективні крапки на річці і заробив потужну покльовку практично в ногах – це була щука вагою 2,3 кг.
Гачки на воблері якісні, потужні, морської серії для солоної води. Воблер пофарбований якісно, фарба не відклеюється після клювань щуки. При твічинговій анімації на боках воблера є характерні подряпини від гачків.
Хоча йозурі крістал міннов немає магнітної системи далекого закиду, воблер летить далеко і точно. Думаю це через те, що воблер шумовий і в середині має металічні шарики які перекочуються в тілі  юзурика і впливають на дальність закиду. Воблер анімую як рівномірною проводкою так і твічингом.
Якщо ви шукаєте собі приманку для ловлі риби в траві або на мілководді – тоді зверніть увагу на плаваючий воблер йо-зурі крістал міннов 110. В мене цей воблер ловить щуку на протязі всього літа.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish   

Комментарии

  1. А весною або осінню щука клює на нього чи ні?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. весною і осінню в мене є більш перспективні приманки. Фішка воблера кріслал міннов в тому, що він спливає як пробка і ним дуже зручно ловити на мілких та заросших ділянках водойми.

      Удалить
  2. Довго не зміг розловити F6 плаваючої версії, а минулої осені змінив проводку: середні потяжки і невеликі паузи. Через погані рідні трійники, відбулися 2 сходи одна щучка більше 2-х кг, інша під кіло приблизно. Після заміни білих гачків на чорні виловив третю щучку на кіло. На жаль обірвав його. Після цього випадку купив відразу один F7(плаваючий) і два F5(тонучих). Дуже подобається колір С5 (червоноголовий)

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Ловля верховодки

Приготування заливної риби

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Головень (клень) запечений в духовці