Ryobi Zauber 2000

В далекому 2004-му році, світ побачила нова безінерційна котушка від компанії Ryobi, яка отримала назву Zauber. Роки йшли, а вона все набирала популярність і впевнено змогла закріпитися на нашому риболовецькому ринку. Зараз Zauber по своїй популярності серед любителів спінінгової ловлі, стоїть в одному ряду з такими «монстрами», як Ecusima і Excia. Тотальний успіх навіть підштовхнув компанію в 2016-му році оновити цю котушку і ми на прилавках рибальських магазинів, серед розмаїття снастей змогли побачити «Zauber CF», але зараз мова не про це.
Мій огляд буде трохи відрізнятися від типових оповідань і описів котушок. Я вирішив не розписувати всі характеристика, її будову і тому подібну інформацію. Причина досить проста і зрозуміла: за ті довгі роки з моменту випуску Zauber подібної інформації в інтернеті накопичилося достатньо. Кожен з легкістю зможе знайти масу статей, а також відео присвячених цій темі. Перед собою я поставив за мету висловити свої враження, а також докладно зупиниться на певних нюансах які появилися через сезон активної експлуатації Ryobi Zauber 2000.
Почнемо з самого початку. Відкривши коробку з новенькою котушкою я виявивши, що в комплект входить шпуля типорозміром 1000 (для тих хто не знає, вона взаємозамінна з 2000). Момент був досить приємний, так як додаткова шпуля у мене не залишилася лежати без діла. Трохи пошукавши інформації на цю тему, я зіткнувся з цікавим фактом. Багато користувачів форумів та соцмереж стверджували, що Zauber завжди комплектується двома шпулями, а недобросовісні продавці не упускають можливість вилучити одну з них з коробки. Правда це чи ні, я напевно стверджувати не можу. Так само ще я очікував побачити чохол для котушки, хоча б самий простий, але він, на жаль, в комплектацію не входить.
Діставши котушку з коробки, відразу ж з'явилося бажання намотати на неї шнур. Результат мене не дуже порадував, бо як намотування Sunline Super PE #0.6 м'яко кажучи кульгало. Я вирішив нічого не робити і просто-напросто вирушив на риболовлю. В підсумку не зробивши й п'яти закидань, котушка скинула петлю. Списавши все це на той факт, що до краю бортика було намотано багато шнура, риболовля була продовжена і знову петля не змусила себе чекати. Вирішувати цю проблему було прийнято нехитрою і широко відомою всім маніпуляцією, а саме викинув шайби. Трохи повороживши над котушкою, я таки домігся бажаного намотування.
Майже всі мої риболовлі, які випали на долю Zauber 2000 в минулому сезоні, були пов'язані з ловлею на силіконові приманки. Основний діапазон грузиків коливався в межах від 1 до 12 грам. Всі ці випробування котушка перенесла просто на ура. Тихий плавний хід і відсутність явних люфтів, ось що було отримано в кінці сезону. «Не класти котушку в пісок і не купати у воді» – саме ці прості принципи допомогли зберегти її в прекрасному стані.
Тепер торкнемося питання, яке не подобається багатьм рибакам, а саме ручки в Zauber. Справа звичайно стосується не безпосередньо самої ручки, а механізму її складання. Він являє собою кнопкову систему. Спершу це може здатися абсурдним, так як набагато зручніше просто натиснути кнопку, ніж щось там крутити і вкручувати. Але проблема дасть про себе знати після певної кількості рибалок. Проблема буде в люфті. Для себе, я вирішив цю задачу наступним способом: при приведенні ручки в робоче положення я завжди затискаю кнопку. Це призвело до того, що через рік використання котушки, люфт настільки незначний, що його фактично неможливо помітити під час риболовлі.
А зараз мабуть моя найулюбленіша тема. Zauber настільки популярний, що його з успіхом використовують у комплекті як з лайтовими, так і ультралайтовими спінінгами. Якщо ви є одним з таких рибалок і вам комфортно рибалити котушкою вагою 280 грам, то завжди знайдуться ті, хто почнуть говорити, що ви робите все неправильно. Основні їх аргументи будуть представляти, що Zauber це цегла, після однієї такої риболовлі «рука відвалиться», а іноді доходить до того, що вам почнуть доводити фрази з розряду «немає балансу снасті – немає улову». Звичайно, я не стану стверджувати, що вага котушки нічого не значить, але і ні в якому випадки не віддам пріоритет вазі при її виборі. Добре, якщо ваш бюджет дозволяє вам купувати топові японські «м'ясорубки», але не варто забувати і про звичайних рибалок любителів. Якщо почати розбирати бюджетний ціновий діапазон котушок, вам навряд чи вдасться знайти таку, в якій маленька вага поєднується з якістю. Є легкі, пластикові відверто китайські котушки, але і годяться вони хіба що під «поплавок». А раз на те пішло, що від 280-ти грам у вас руки відваляться, то або ви спінінгіст жіночої статі або вам пора зав'язувати з риболовлею і пробувати себе в вишиванні хрестиком та в'язанні гачком. Там ваші руки залишаться при вас.
Під час неакуратною транспортування котушки (наприклад якщо без чохла закинути її в рюкзак), на корпусі досить швидко з'являються подряпини, сколи напилення нітриду титану на шпулі і дужці, а також потертості на декоративних деталях. Цей момент фактично ніяк не позначається на роботі механізму, але все ж з естетичної точки зору виглядає неприємно, тому до зауберу потрібно дбайливо ставиться, якщо вам важливий зовнішній вигляд снасті...
Мабуть я сказав все, що хотів з приводу цієї знаменитої котушки. Один сезон, звичайно термін невеликий, але поки я залишився нею задоволений. Всім дякую за увагу.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

  1. У мене, серед спінінгових котушок, два Заубера, 1000 і 3000, зразка, так би мовити, 2006-07 років. Не просто живі, а досі в строю. З відповідним обслуговуванням, природно. І з відповідним ставленням. Ті "бока", які вилазили у користувачів пізніших випусків, мої раритети не демонстрували. Може, в поточних версіях на чомусь зекономили виробники, не знаю. Мої мені служать вірою і правдою по сьогоднішній день.

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Котлети з ікри коропа або сазана

Смажена риба в'юн

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Головень (клень) запечений в духовці

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Ловля верховодки