Звіт за 15-17 вересня 2017 року – вперше в житті піймав харіуса спінінгом в місті Сколе на річці Опір

Вдалося вирватися на відпочинок в Карпати, а саме в місто Сколе Львівської області з 15 по 17 вересня 2017 року. Звісно я взяв з собою ультралайтовий спінінг та маленькі приманки для ловлі кленя, струмкової форелі (пструга) та харіуса на річці Опір.
Мені вдалося таки піймати харіуса спінінгом який атакував японського воблера Зіп Бейтс Ридж 35.
спінінгові приманки для харіуса
Красиве місце на річці Опір де можна поплавати літом та половити рибу.
Рибалку розпочав з воблера Страйк Про Бебі Про в надії піймати пструга та харіуса. Минулого року в Івано-Франківській області цей воблер виманив найбільше струмкових форелей (пстругів). Отже річка красива, перспективних місць для рибалки багато, тому роблю перші закиди воблера в надії на першу покльовку.
місце для ловлі харіуса в карпатах
карпатська річка фото
де ловити рибу на річці опір фото
Риба не клює. Міняю місця ловлі і спочатку на воблер Бебі Про заробляю удар, а на наступній проводці клень зачепився за трійник приманки але під самим берегом зійшов.
Продовжую йти берегом та обловлювати цікаві місця та перебирати ультралайтові спінінгові приманки.
Хоча в річці Опір живе багато червонокнижних риб, браконьєри не бояться ловити її сітками. За 2 години ловлі на річці Опір знайшов 2 ямки і там браконьєрствували «голодні браки» які нікого не боялися і робили свою злу роботу.
Я продовжував перебирати ультралайтові приманки і милуватися красивою природою Українських Карпат. Ультралайтові вертушки та мої саморобні мікроколивалки теж мовчали, а ось воблер Зіп Бейтс Ридж 35 відпрацював на повну котушку. З одного місця спочатку піймав кленя вагою 120 грам.
воблер для карпатського кленя
рибалка в карпатах
А через декілька закидів піймав меншого головня.
ловля кленя в карпатах
На цьому вирішив завершити рибалку, бо на суботу планував піднятися на гору Парашку висотою 1268,5 м над рівнем моря в Сколівських Бескидах, а це 11 кілометрів пішої прогулянки в одну сторону.
По дорозі додому побачив дерев’яну церкву святої Параскеви яка була збудована в 17 столітті.
дерев’яна церква святої Параскеви
Після прогулянки на гору Парашка (по ГПС-навігатору ми пройшли 23 кілометри) я вирішив знову спробувати піймати пструга та харіуса на річці Опір. Коли прийшов на річку, замітив як з води вискакує рибка і старається їсти мушок які літали над водоймою. Я зразу зрозумів, що це харіус і почав підбирати спінінгові приманки щоб піймати цю рибку. За 2 години мені вдалося заробити одну покльовку та один харіус зійшов біля самого берега. Червонокнижна рибка атакувала тільки воблер Страйк Про Бебі Про в жовто-чорному кольорі.
З цього місця навіть рибак-нахлистовик не зміг спокусити харіуса на покльовку своїми мушками, правда в сумці він мав 2 харіуси і дозволив одного сфотографувати.
ловля харіуса нахлистовими мушками
Хоча штраф на одну рибу харіуса європейського становить 14 тисяч гривень, рибаки беруть його додому як звичайну не червонокнижну рибу.
Останній день відпочинку в місті Сколе і останній шанс цього року піймати харіуса. Проснувся в 6 годин ранку, але на вулиці було темнувато. На річку попав в 7.15 год., але харіус вже не вистрибував з води як вчора ввечері.
красива річка опір в Сколе
Почав ловити воблером Бебі Про на який вчора мав 2 покльовки, але риба на нього взагалі не звертала увагу. Зустрів місцевого рибака який на перекаті ловив харіуса поплавцевою вудкою на хробака. При мені він зловив 2 харіуси.
ловля харіуса на хробака
Казав, що дуже любить їсти в'яленого харіуса.
До кінця рибалки в мене залишалася 1 година і я вирішив половити воблером Ридж 35 і мені вдалося піймати першого в своєму житті харіуса. Спочатку я думав, що це клюнув клень, але коли підвів рибку до ближче берега – побачив красеня харіуса з красивим спинним плавником.
Більше покльовок на цьому місці не було і я пішов шукати інші перспективні місця.
ловля харіуса в річці Опір
Біля моста на того ж Риджа спочатку заробив покльовку а через декілька закидів піймав кленя вагою +100 грам.
ловля головня в річці Опір
Ось так виглядає річка Опір з мості в місті Сколе.
краса річки Опір в Сколе на мості
річка Опір з Сколівського мосту
Під кінець рибалки ловлю ще одного кленя вагою за 100 грам на японського воблера і потрібно збиратися і їхати додому.
ловля кленя на річці опір
Небо затягнуло темними хмарами, добре хоч погода за ці 3 дні була сонячною. Сильний вітер заважав точно закидати ультралатові спінінгові приманки.
перекат на річці Опір в місті Сколе
В підсумку рибалкою не дуже задоволений, бо було дуже мало покльовок. Струмкової форелі так і не піймав. Голодні браконьєри шастають по річках і виловлюють червонокнижну рибу.
Вода в річці прохолодна, але щоб докинути приманку в потрібне місце треба було трохи походити по річці. На щастя нежиті не заробив, але наступного разу краще по річці ходити в рибальських чоботах.
Ось така рибаки в мене була в місті Сколе на річці Опір в 2017 році.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish