Звіт за 1-3 вересня 2017 року – повний облом на Хрінницькому водосховищі та на ставку в Хорові

Нарешті в мене з’явилося достатньо вільного часу щоб поїхати з ночівлею на Хрінницьке водосховище. В п’ятницю після роботи їду на водосховище. Літньої спеки та вітру практично немає, ставимо палатку і в 18 годин я випливаю на човні на вечірню рибалку. За 2 години ловлі я не заробив жодної покльовки. В затоплених кущах ловив силіконовими приманками на офсетному гачку, а на чистих ділянках водосховища закидав вертушку Меппс Аглія Лонг №2 та воблер Yo-Zuri 3D Crank.
Після того як виплив на берег, зробив ще декілька закидів на руслі Хрінницького водосховища пасивним силіконом слагом і заробив одну покльовку. Нажаль рибку доловити не вдалося. В рибаків цього дня окунь та щука теж слабо клювали, тому я надіявся відловитися суботу.
В суботу мисливці розбудили мене ревом своїх моторних човнів та пострілів з рушниць. Підкачую човна і в 5 годин випливаю на водосховище. Риба на руслі водосховища в мене не клювала як і на затоплених деревах. Як тільки вітер перестав дути і хвилі на водосховищі не стало, зразу поставив Yo-Zuri 3DS Popper і за декілька проводок заробив красиву покльовку. Риба з ударом і бризками води атакувала попер. За мить окунь вагою 160 грам був в човні.
поппер юзурі для окуня
Заради таких красивих покльовок я і їжджу на рибалку!
Під час рибалки на моїх очах сталася кумедна ситуація. Здибалися колеги рибаки або мисливці на 2-х човнах і один з них захотів попісяти. Колеги почали його підколювати, типу що ти робиш? Тут чую щось впало в воду, обертаюся і бачу як хлопці пробують рятувати свого колегу. Ох і вони його підколювали, коли затягнули бідолаху назад в човен. Добре, що вода в водосховищі ще тепла, бідний «сцикунець» не втримав рівновагу і впав в воду. Хоч риба не клювала, але було весело.
Думав половити ще попером Yo-Zuri ZZ Pop, але знову почав дути вітерець і поверхневі приманки я заховав назад в коробку. До обіду я пробував піймати рибу на крупні коливалки часів СССР, воблери Kosadaka Flash 130F, Strike Pro Montero 130SP, Strike Pro Inquisitor 110SP, китайську копію американського воблера Megabass Vision 11 см, але покльовок не було. Зате на вертушку Mepps Aglia Long №2 піймав маленького окунця.
меппс аглія лонг для окуня
Після обіду вирішив попливти в сторону Шибина і половити на нових для мене місцях. Для Хрінницького водосховища потрібний човен з двигуном. Бо «на веслах – одна коняча сила» далеко не запливеш. Нові місця мені сподобалися, але я тільки прополоскав свої саморобні воблери, китайські блешні, силікон та воблери Aiko ZigZag 86 мм та Yo-Zuri Crystal Minnow 110 мм. Після обіду риба закрила рот і клювати не хотіла. В 16 годин піднявся сильний вітер і вода почата перетікати через борт мого човна. Вирішую завершувати рибалку і збиратися додому. Не хочеться застрягнути машиною на глиняному березі в Набережному. Адже прогноз погоди обіцяв зливу на вечір.
В неділю зранку кропив дощик, але в обід перестав падати. Мене почало крутити – куди б то поїхати половити рибу. Вирішив перевірити ставок в селі Хорів Локачинського району.
Тарас не захотів їхати на ставок в Хорів, а ось Юра не відмовився. В 15.30 ми випливли на човні на водойму і почали полоскати спінінгові приманки. Юра ловив силіконовими приманками та вертушками, а я теж полоскав дрібний силікон та китайську копію американського воблера Megabass Vision 11 см і Yo-Zuri Dino Crank.
Юра знову мене обловив по окуню – в нього один окунь і ще один зійшов біля човна, а в мене тільки легенькі ударчики по ультралайтовому твістеру.
окунь в хорові
Вже дві рибалки підряд Юра має більше покльовок чим я, хоча він прив’язує шнур до карабіна американки, а в мене волосінь прив’язана до американки.
Верталися додому в ночі. Тільки виїхали на асфальтову дорогу як почав падати дощ. За декілька хвилин почало блискати і почалася така злива, що щітки на лобовому склі не встигали виконувати свою роботу. Дороги практично не було видно і ми потихеньку добиралися додому.
Ось так я провів вихідні на рибалці. Риби не піймав, але гарно відпочив перед робочим тижнем.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Рецепт засолки ікри окуня

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Ловля верховодки

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры