Моя нова спінінгова котушка Mitchell Mag Pro RZ

Нещодавно став володарем котушки Мітчел Маг Про РЗ і вирішив написати декілька слів про свої перші враження від цього спінінгового девайса. Дуже довго я вибирав собі спінінгову котушку: лазиш в інтернеті днями і ночами, потім шаришся по всіляких магазинах, крутиш кандидатів, вислуховуєш продавців, які хвалять тільки двох відомих японських виробників. Я це вже не раз проходив. Ось і сьогодні, зірки напередодні вишикувалися у формі риби, що вказує шлях у магазин, а потім на риболовлю. Спочатку заїхав в магазин і витратив багато грошенят, а потім на берег. Чого тягнути – треба відчувати.
Коробка стандартна як для Mitchell. Всередині власне сама котушка з запасною шпулею та парочка прокладок під шпулю. Все в чудових нервово-заспокоюючих пакетиках з пухирцями. У коробці ще є схема та всякі документики. Для котушки Mitchell Mag Pro RZ я напередодні прикупив риболовну нитку Lucky John Basara салатового кольору довжиною150 метрів. Для моїх умов найкраще підходить нитка в розмірі #0.8. Перші враження від нитки – перекушується поганенько, не плоска.
Прикольний момент: ручка котушки типу карбонова і вкручується. У комплекті дві шпулі, основна з жовтеньким покриттям і запасна. Обидві типу глибокі, але для кого як. У мене на шпулю влізла бобіна нитки #0.8 і 25 метрів волосіні 0,22 мм. Я не знаю, чим шпулі відрізняються, крім жевтенького покриття, може вагою але на берег я вагу не ношу. На мій робочий спінінг нова котушка стала як рідна, баланс мені подобається. Для кого як, а для мене хвилюючий момент перше намотування. Все поміряв, бекинг підмотав і нитку в воду... Вона так прикольно крутиться у воді, бризки фонтанчиком і ходить по колу :) Форма механізму ролика укладання подібна до тих, які встановлені на котушках Ріобі.
Ось і перше намотування. А ні чого так? Додати нічого, лягло всі рівненько. Не чіпляйтеся до бортикам, там не великі пропуски, але це мені здається намотування з родоводом Mitchell. До краю на стандартні 2 мм не домотував. Начебто все готово, можна і спробувати покидати. Перших кілька закидів так не в силу, а для того, що б нитка зійшла легко і правильно лягла, потім силовий, а потім пару закидів з приманкою. Фото укладання.
А далі рибалка! Закидання, підкидання, вимотування, заплутування з сусідом фідеристом (вітер + течія). Все в комплекті. Через хвилин сорок риболовлі, я закурив, і згадав!!! У мене ж нова спінінгова котушка. По моєму, це найкраща характеристика. Коли снасть не помічаєш, а просто ловиш. Трохи характеристик:
- типорозмір – 2000;
- вага котушки – 233 гр.;
- кількість підшипників – 8+1;
- передавальне відношення – 5.8:1;
- навантаження на фрикціон – 6,4 кг.
Ось такі мої перші враження про спінінгову котушку Мітчел Маг Про РЗ.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Рецепт засолки ікри окуня

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Ловля верховодки

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Як зберігати опариша?