Звіт за 21 вересня 2017 року – трофейна щука не клює

На вулиці осінь і потрібно ловити трофейну щуку та окуня. Вирвався на вечірню рибалку в надії на крупну рибу. Взяв з собою джерки від Страйк Про, 110-130 мм воблери, блешні коливалки і навіть покльовки не побачив. Щось в мене появляється думка про продаж щучого спінінгового комплекту, не люблю коли риболовні снасті припадають пилюкою.
Юра піймав гарного окуня вагою 240 грам на вертушку Меппс. Це його трофейний окунь зловлений спінінговою снастю. Вітаю!
мій трофейний окунь на вертушку
Прийшлося половити ультралайтом, щоб піймати декілька рибинок своїм вічно голодним котам.
В мене час від часу покльовували дрібні окунці на Меппс Аглію Лонг.
вертушки меппс для окуня
З неприємного: на зачепі відірвав подаровану мепсівську вертушку.
Щука мене сьогодні ігнорувала і відказувалася пробувати мої спінінгові приманки. Але в хорошій компанії з жартами час пролетів дуже швидко.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Рецепт засолки ікри окуня

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Ловля верховодки

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры