Ловля карася в січні

В цій статті хочу розказати про особливості ловлі карася в січні, які риболовні снасті використовую та про наживку і прикормку. Я не являюся спортсменом-рибаком, тому попробую поділитися своїми знаннями на любительському рівні.

Карася в основному ловлю на ставках та озерах Волинської області. В січні тактика ловлі карася з льоду в мене така сама як і в грудні. Головне, щоб температура в день була вище як 0 градусів. В таку погоду карась активний і його можна успішно ловити до самого вечора поки температура не опуститься до -2-4 градусів.
В цій статті детальніше розкажу про мормишки для ловлі карася з льоду. Карась з льоду в мене найкраще клює біля затоплених кущів і гіляк. В таких місцях дуже часто бувають зачепи при ловлі або карась просто під час покльовки заводить мормишку в «глухе» місце і я мушу користуватися відчепом, щоб врятувати свою мормишку від обриву.
В зимовій рибалці користуюся вольфрамовими, мідними та олов’яними мормишками. Коли тільки починав ловити карасів з льоду, використовував вольфрамові мормишки і через ловлю в «глухих» місцях були часті обриви. Це сильно било по карману в плані коштів і я перейшов на олов’яні мормишки.
Олов’яні мормишки в 3-4 рази дешевші за вольфрамові і ловлять карася так само як і вольфрамові. Останнім часом почав купувати саморобні олов’яні мормишки, де майстри ставлять якісні, тонкі гачки.
Ловити карася з льоду одне задоволення. Дрібний карась практично не турбує своїми покльовками і можна розраховувати на трофейного карася.
Ось так я ловлю карася зимою. Раджу прочитати мої статті про ловлю карася, а саме:
Ловля карася в грудні
Ловля карася в лютому
Думаю рибаку початківцю ці матеріали стануть в нагоді і покльовку карася довго чекати не прийдеться.
Пропоную почитати інші мої статті на риболовну тематику, переходьте по ссилці і приємного вам читання.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Рецепт засолки ікри окуня

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Ловля верховодки