Звіт за 7 травня 2016 року – село Холонів

Після невдалої рибалки в плані кльову в селі Підберезя їду перевірити водойми села Холонів. Моє козирне місце яке спрацювало на минулій рибалці сьогодні мовчало. Вдалося піймати тільки 2 маленьких окунці на мікровертушку. Більше покльовок на цьому місці не було і я пішов шукати активного окуня. На маленькі вертушки окунь не хотів клювати, тому попробував ловити маленьким твістером і через декілька крапок таки знайшов активного окуня. За 3 закида з однієї крапки піймав 3 окуня.
Перспективне місце почав обловлювати більш детально. Так спочатку піймав окуня вагою 100 грам
Через декілька закидів моя спінінгова приманка зупинилася, немов я зачепив твістер за пеньок. Я знав що це риба, правда думав це щука. Коли підвів рибу до берега – побачив красеня окуня вагою 190 грам. Таку рибу приємно ловити ультралайтовим спінінгом.
Це місце я обловив вертушками та воблерами, але ловився тільки дрібний окунець та на твістер заробив покльовку щуки вже під самим берегом. Риба на око 300-400 грам, але на гачок не «сіла».
Далі окуня шукав воблером. Знайшов його тільки на одній точці. Спочатку клюнув окунь на 70 грам, за ним на 100 грам.
Останнім пійманим окунем на цій крапці був «полосатий» вагою 170 грам.
На цій крапці я заробив ще один сильний удар на вертушку маніячку поліглот. До кінця рибалки мав ще декілька покльовок дрібного окуня, щука сьогодні не хотіла клювати. На цьому рибалку завершив. Вже хочеться поїхати і половити кленя. Хрущ ще не літає, але рибка вже повинна бути активною.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish  

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Котлети з ікри коропа або сазана

Смажена риба в'юн

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Головень (клень) запечений в духовці

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Ловля верховодки