Підсумки ловлі риби з льоду в 2018-2019 роках

 
Зимовий сезон відкрив 1 грудня 2018 року на одному з ставків Горохівського району. Везе мені на відкриття зимових сезонів. 7 грудня 2014 року на відкритті зимового сезону вдалося піймати коропа вагою 1,370 кг. та карасів під 400 г. 20 січня 2018 року на волосінь 0,065 мм вдалося піймати окуня вагою 310 грам. 1 грудня 2018 року мені вдалося піймати рекордного окуня вагою 665 грам який клюнув на балансир. Ох і «дав мені жару» окунь під час виважування – залишилися приємні спогади.
мій рекордний окунь з льоду 
Після відкриття зимового сезону ловлі риби з льоду настало потепління і на лід я вийшов тільки 8 січня. В той день нічого не піймав, бо лід був товщиною 3-5 сантиметрів. Не хотілося провалитися під лід під часу пошуку риби.
12 січня поїхали на ставок в Горохівському районі де, попали на кльов трофейного окуня. Хлопці ловили полосатих до 700 грам, а в мене клюнув окунь вагою 200 грам на балансир.
мій рекордний окунь
Відео з рибалки на каналі "Рибалка з Володькою"
Був на ставку в селі Колодеже, але крім дрібної плотички нічого не піймали.
2 лютого вдалося піймати першого карасика з льоду на мормишку з мотилем. Дехто з рибаків піймав карасика до 500 грам і окуня до кілограма.
На ставку у Вільхівці рибаки ловити окунів більше 1 кілограма, але мені окунь більше 100 грам не клював.
Був декілька разів на ставку в селі Мирне, але трофейний карась та краснопера в мене не клювали цього сезону.
На останній лід їздив на ставок в село Цегів, окунь був дуже прошений. Рибаки казали, що серед тижня окунь набагато краще клював, але в мене час на рибалку був тільки в суботу та неділю. Окунь в ці дні був не активний.

Зимовий сезон ловлі риби з льоду закривав на ставку в селі Цегів. Окунь не активний, вдалося піймати декілька полосатих і красиву красноперку.
краснопера в мар'янівці
Відео з рибалки на каналі "Рибалка з володькою"
Цієї зими багато часу присвятив ловлі окуня та щуки на балансири, зимові блешні, УЛ коливалки, балду або яйця, але вдалося піймати лише одного трофейного окуня 665 грам і меншого окуня вагою 200 грам. Декілька дрібних окунців клюнули на балансир. За цілий зимовий сезон покльовки щуки так і не заробив. Попереду сезон по відкритій воді, тому пора доставати з кладовки спінінги, поплавчанки та фідери, щуку на спінінг в 2019 році вже піймав і не одну, скоро закину відео на канал «Рибалка з Володькою».
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Правила риболовлі в Чехії, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Головень (клень) запечений в духовці

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Рецепт засолки ікри окуня