Збираю свою першу снасть для ловлі коропа

Ціленаправленно на ловлю коропа я ще жодного разу не їздив. Звісно цю рибу ловив на поплавцеву вудку, літню мормишку, донку і навіть піймав свого рекордного карпа зимою на вудочку балалайку з мормишкою і мотилем. Ось тепер колега запросив мене половити коропа на цілі сутки і постало питання: «Чим я буду ловити»? Адже коропових вудилищ в мене немає. 
Оскільки ми будемо ловити коропа на горох і наживку будемо завозити човном, то я підготував болонське вудилище флагман 4 м. яким раніше ловив рибу на поплавцеву снасть.
Котушку поставив «стареньку», вона вже в мене більше 10 років і тепер я нею практично не користуюся.
Отже ставлю котушку на болонське вудилище.
Прив’язую грузик вагою 25 грам до трійного вертлюжка, хочу зробити так собі фідерну оснастку.
Поводок поставив довжиною 1 метр, на рибалці побачу як буде поводити себе снасть.
Не знаю, що з цього вийде, як буде проходити боротьба з рибою якщо вона клюне. Завтра рано їду на водойму і після рибалки відпишуся про враження.
П.С. Приймаю будь-яку критику на рахунок моєї снасті на коропа. Знаю що вона далеко не ідеальна, і потрібно було поставити грузик, щоб притопити волосінь. Чекаю на вашу критику.
Пропоную почитати інші мої статті на риболовну тематику, переходьте по ссилці і приємного вам читання.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish  

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Рецепт засолки ікри окуня

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Ловля верховодки

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры