Звіт за 4 листопада 2014 року

Нарешті в мене відпустка і я маю вільний час для рибалки. Вирішую сьогодні половити хижу рибу, тому їду перевірити канал і річку на рахунок окуня і щуки. Рибалку розпочинаю з каналу і скажу зразу, що на цій водоймі я сьогодні не заробив жодної покльовки, хоча полоскав воблери косадака флеш 130 ф, йо-зурі л-мінноу ф200, блешні коливалки атом та шторлінг, віброхвіст реласк та мою улюблену секретну приманку. Оскільки на каналі «глухо», переходжу на річку. Тут я перевіряю свої улюблені точки, у воду летять блешні вертушки меппс аглія лонг №2 та аглія №3, блешні коливалки часів СССР, твістера і віброхвости релакс, але глухо. Не люблю я ловити в листопаді на воблери, але всетаки закидаю спочатку йо-зурі 3дс мінноу, а за ним йо-зурі л-мінноу 66 на який і була покльовка щуки. Риба трохи погуляла по річці і була успішно заведена в підсак.
Вага показала 610 грам. На протязі всієї рибалки дув настільки сильний вітер, що в мене чуть кепка з голови не злетіла в річку. Виконувати проводку при такому вітрі твічинговими воблерами мені було дуже незручно. 
--------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Котлети з ікри коропа або сазана

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Рецепт засолки ікри окуня

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Ловля верховодки