Звіт за 3 червня 2014 року

Сьогодні планував піти на Смерековий камінь, але через деякі обставини похід не відбувся. Тому виспавшись йду ловити рибу. В межах міста ловлю голавлика на воблер «страйк про бебі про». 
Дивно, на цьому перспективному місці в минулі дні риба ні разу не атакувала мої приманки. Більш в межах міста покльовок не було, і я вирішив піти і перевірити перспективні місця за межами міста.
Нарешті голавль почав клювати на мої саморобні коливалки.
А цього красеня річки Іршавка я піймав на бебі про, мусив зайти в річку, бо з берега нереально кинути воблер на таку відстань
Вперше ловлю цей вид риби на спінінг і чесно кажучи навіть не знаю як вона називається. Думаю, що це єлець, але не впевнений. Хто знає як називаються ця риба. Напишіть будь-ласка в коментарі до статті. Наперед вдячний.
Декілька днів тому на цьому місці я піймав 2 жереха, а сьогодні голавлик атакував моя саморобну блешню.
Через декілька закидів на тому ж місці ловлю ще одного кленя, але трішки меншого.
Хоча до вечора ще далеко, але я мушу йти додому і збирати речі. Завтра рано їду додому.
Родичі, в яких я гостював попросили мене принести риби для жаріння. Я відібрав декілька більших головнів і по дорозі додому мене гукнув знайомий рибак, який ловив подуству. Я залиши спінінг, приманки і рибу при дорозі і спустився до річки. Переговорили ми 10-15 хвилин і розпрощалися. Коли я прийшов до спінінга, риби вже не було. Мабуть коти вкрали, яких на березі річки дуже багато.
--------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Котлети з ікри коропа або сазана

Смажена риба в'юн

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Головень (клень) запечений в духовці

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Ловля верховодки