Звіт за 2 червня 2014 року

Вчора цілий день падав дощ і я не хотів мокнути, тим більше, що голавль клює дуже погано. Сьогодні рано вирішую піти в гори: наїстися черешень та суниць і попробувати знайти декілька грибів.
До лісу без резинових чобіт добратися дуже важко, тому що дощ розмочив глину і в кросівках або шльопанцях можна сильно влізти в багнюку.
Черешні ще не зовсім достигли, але я все одно наїдаюся і в ліс. А в лісі після дощу грибів практично не видно, хоча час від часу між минулорічним листям можна було замітити наступні гриби.
Білий гриб, але червивий
Я думав, що це також білий, але виявилося, що це отруйний синяк
Цього білого гриба знайшов мій товариш
Ось таку велику і на жаль червиву голубінку мені вдалося знайти
Мій товариш дуже добре знає ці місця, тому до грибних місць ми переходили по полонинах і заодно милувалися красою Закарпаття
Ще один білий гриб знайшов мій товариш
Ось такий мухомор мені попався
В загальному вдалося назбирати грибів на вечерю і потрібно було вертатися додому. Грибів в лісі мало, але коли після затяжних дощів засвітить сонце, в лісі буде дуже багато білих, ліскових і букових грибів.
Під вечір вирішую пройтися зі спінінгом річкою в межах міста, де на саморобну мікро-коливалку заробляю 2 схода головня. Швидше за все я поставив занадто дрібний гачок, але гра коливалки мені подобається. Навіть на великій течії вона не прокручується навколо своєї осі, а гуляє з ліва на право. Коли вертався додому, піймав маленького кленя на самий популярний воблер цього тижня бебі про.
Завтра мій останній день в Закарпатті і я ще маю надію, що мені вдасться піймати жереха і більш крупного кленя.
--------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Рецепт засолки ікри окуня

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Ловля верховодки

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры