Звіт за 9 та 10 червня 2014 року

Поки я був на Закарпатті в дома падали сильні дощі і річки вийшли з берегів. Відповідно в нашу річку зайшла риба і друзі повідомили мене, що активно клює плотиця на пшеницю.
В дома запарив пшеницю в термосі і взяв з собою на річку махову вудку 7 м. «флагман легасі поле». Ловив з 16.00 до 20.15 год. За цей час я піймав тільки 1 верховодку
та приблизно 20 плотиць
Така в мене вийшла рибалка 9 червня.
Сьогодні знову вирішую поїхати на річку, знову запарив пшеницю, взяв мах і спінінг. На річці був в 16.30, як не дивно було багато рибаків, але плотиця клювала погано. Всі ходили по річці і практично нічого не ловили. Мені хватило терпіння ловити до 19.00 і за цей час я піймав 6 плотиць і 1 верховодку. Покльовки були дуже делікатні та і риба була сильно прошена. Збираю махову вудку і готую спінінг.
Пройшов перспективну частину річки воблерами хамсін 50 та рідж 35 фірми зіпбейтс, але не побачив навіть покльовки. Зате провалився однією ногою в боброву нору і набрав повний черевик води. Ось така рибалка в мене була на Зелені свята.
--------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Рецепт засолки ікри окуня

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Ловля верховодки

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры