Фестиваль «Весняний поплавок 2014» 6 квітня 2014 рік

Після стрибка з парашутом планував виспатися перед фестивалем, але не так сталося, як гадалося. Спати лягли в час ночі, а проснулися в 6 годин ранку. Випили чаю і на маршрутку. У 8.15 год. були на місці, оскільки я на жеребкування не встиг, мені дали 39 сектор, порцію опариша, пачку прикорми та кепку.
Я з собою взяв 7-метрове махове вудилище флагман легасі поле, організатор фестивалю Володимир підготував мені снасть (волосінь з поплавком) і в бій. 
В 9 годин старт, кидаю прикорму і пробую ловити. На Басовому куті почався сильний вітер, та і верховодка з плотицею, яких я розраховував ловити не клювали. За 5 годин я піймав 7 рибин, 1 плотицю, одного окунця і 5 верховодок. Загальна вага мого улову 140 грам і 16 місце в загальному заліку.
Після зважування улову всіх учасників була смачна уха та фото сесія.
Мені дуже сподобався фестиваль «Весняний поплавок 2014», побачив як проходять змагання. Наступного року постараюся знову приїхати на фестиваль і поборотися за призові місця.
П.С. Піймана риба була відпущена згідно положення змагань.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Котлети з ікри коропа або сазана

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Рецепт засолки ікри окуня

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Ловля верховодки

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры