Відгук про спінінг Kosadaka Invince WML240

На початку 2017 року по акційній ціні я купив собі джиговий спінінг Kosadaka Invince WML240. Скоро риболовний сезон по відкритій воді 2017 року закінчиться і я хочу поділитися своїми враженнями про це вудилище яким відловив на протязі багатьох рибалок.
Отже спінінг Косадака Інвайнс ВМЛ240 в мене довжиною 2,4 м. та тестом 3-18 гр.
Вершинка на спінінгу вклеєна – «солід», спінінг заточений для джигової ловлі риби. На бланку встановлені кільця з матеріалу СІК. Тюльпан в спінінга Косадака Інвайнс не протизахлестний. Думаю в зимове міжсезоння замінити його на сучасний протизахлестний, адже шнур та волосінь час від часу намотуються на вершинку спінінга.я
Як я вже говорив вершинка спінінга є солідною, тобто вклеєною. Вона дуже тонка і коли берег зарослий – потрібно обережно долати перешкоди під час зміни місця ловлі, щоб її не зламати. Рукоять спінінга рознесена і виготовлена з корка. Котушку до спінінга Kosadaka Invince WML240 поставив в 2500 розмірі. За 5 годин безперервної ловлі втоми не відчував.
Для джигової ловлі я застосовував приманки від 2 до 4 дюймів та груз-головки від 3 до 12 грам. Приманки вагою до 10 грам можна анімувати вудилищем, з більшою вагою вершинка спінінга починає провалюватися.
Пробував ловити рибу з снастю відвідний повідець. Я не любитель такої снасті, але дискомфорту під час ловлі не відчував.
Крім силіконових приманок пробував ловити рибу блешнями вертушками та коливалками. На рівномірній анімації комфортно ловити коливалками до 14 грам, а вертушками до №3.
Я розумію, що спінінг Kosadaka Invince заточений під джигову ловлю, але пробував закидати нам воблери. Солідна вершинка дозволяє анімувати пластмасові та дерев’яні приманки до 90 мм рівномірною або плавною твічинговою проводкою. Кренками зручно ловити на водоймах без течії або зі слабкою течією. На швидкій течії воблери кренки завалюють вершинку спінінга і ловити ним не комфортно.
Дякуючи м’якій вклеєній вершинці спінінг добре гасить ривки риби, окуню при підсічці і виважуванні губу не рве. Щуку до 1 кілограма можна завести в підсак без проблем. А ось пробити гачком костисту пащу судака і нормального його засікти не завжди вдавалося.
Закид приманок в районі тесту спінінга точний. Для мене цей фактор дуже важливий коли ловля риби відбувається на зарослій водоймі.
В підсумку спінінгом Kosadaka Invince мені зручно ловити окуня та щуку на водоймах без течії або з повільною течією. Не сподобався застарілий тюльпан який варто зразу поміняти та дуже товста «гайка» яка тримає лапки котушки. Для ловлі судака цей спінінг не раджу купувати.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Рецепт засолки ікри окуня

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Ловля верховодки