Огляд спінінга Graphiteleader Vivo Nuovo 842M

Нещодавно мав можливість половити на декількох рибалках спінінгом Graphiteleader Vivo Nuovo і зараз хочу розказати про свої перші враження від цього вудилища. В моїх руках була модель 842M з тестом 7-28 гр і довжиною 2,54 м.
Спочатку хочу розказати, чим же відрізняється новинка Nuovo від старої Vivo. У своєму роді це така собі реінкарнація старої моделі. В першу чергу це джиговий спінінг. Нові кільця Fuji з тонкою вставкою SIC-S (small) будуть актуальні для любителів зимового спінінга, оскільки внутрішній діаметр кілець став більшим.
Отже їду на першу рибалку з спінінгом Graphiteleader Vivo Nuovo 842 M. В моєму арсеналі є звичайна Vivo 842 M тому буду порівнювати її з Vivo Nuovo 842 M. Першою рибою яку піймав спінінгом Віво Нуово була щука вагою 600 грам. Під час виважування щуки я думав, що борюся з рибою вагою півтора кілограма. Мене це насторожило, оскільки я звик трохи до інших типажів вудилищ. Тут ще втрутився мабуть фактор потужних вудилищ, оскільки всі свої останні тижні рибалок я ловив потужними вудлищами з тестами від 20-30 грам до 60-80грамм і можливо просто відвик, але далі виявилося цікавіше. Я став завантажувати паличку досить важкими приманками дюймів так 5-6 на джиг-головках 22-24 грамма, в цілому це вже була межа по верхньому тесту, але паличка працювала і при проводці жодного разу не завалювалася, тобто цілком комфортно ловити.
Повернувшись додому, я зробив фото двох передсерійок, старої Vivo та Vivo Nuovo. На фото видну різницю в спінінгів. При однаковій товщині комля і однакового розміру вихідних кілець, невеликої відмінності котушкотримача, я замітив, що ранінги на Nuovo стоять розміром менше.
На виході ми отримали зовсім іншу, більш швидку унцівку. У мене, на жаль, немає фото бланків під навантаженням для порівняння. Але при однаковому завантаженні бланка, у Nuovo в першу чергу працює хлист, в той час, як у звичайної вже завантажується весь бланк.
Мені здалося, що Vivo Nuovo краще в'яже рибу. Для чого потрібна така в'язкість я зрозумів вже під час рибалки. В першу чергу не рвеш губи рибам, наприклад окуням. При акуратній засічці щуки за краєчок губи робота бланка дозволяє уникнути прикрих сходів.
По низам я працював спінінгом з вагою від 10 грам по свинцю, на шнурі #1,2.
Наступну рибалку я вирішив присвятити джиговій ловлі з берега і взяв дві котушки, з різними шнурами і різного типорозміру, щоб зрозуміти баланс снасті в цілому. Погода в цей день була ідеальною, вітру не було.
Котушки були Twin Power 15 C3000 зі шнуром #0,8 і Daiwa Caldia 14 3000 зі шнуром #1.
З першою котушкою і шнуром я почав ловлю прямо з заявленого нижнього тесту 7 гр. + keitech swing impact 2, слабкий стукіт у руку, але хороший візуальний. З 9 гр. і такою ж приманкою в руку вже виразно. Збільшував вагу груза по 2 грами, і приблизно з 14 гр помітно стало збільшення дальності закидання, друга така хвиля пішла з вантажу в 20-22 гр.
По верху дійшов до позначки 28 г + силіконові приманки 3 дюйми, а так само поролон і невеликі мандули. Силовий закид без проблем. Єдина проблема, це часті відстріли на шнурі #0.8 і їх повна відсутність на шнурі #1. Анімація приманки в цілому стандартна, підриви можна робити,  але на течії вже є деяке відчуття дискомфорту при виконанні підривів. Тому зазначу, що тест спінінга більш ніж чесний.
Нижче ви можете бачити фото з двома котушками, як видно по фото баланс трохи краще з Caldia 3000, але не суттєво. В цілому мені було комфортно ловити і з однією, і з іншою котушкою.
Баланс з котушкою Твін Повер С3000 15 року
Баланс з котушкою Дайва Калдія 3000 14 року
З воблерами у мене так само було кілька абсолютно різнопланових рибалок, завдяки яким я можу зробити певні висновки. Можу сказати, що вудилище Графітлідер Віво Нуово підходить для любителів нічної ловлі судака. Особливо, коли ви переключаєтеся з джига на воблери, щоб не носити з собою декілька вудилищ. По-друге, паличка добре закидає воблери від 80 до 110 мм. Частіше нічний судак атакує вобл ер під час рівномірної проводки або легкого твичингу. Проблем з твічем воблерів 110 мм  не було.
Якщо для нічної ловлі судака довжина 2,55 м буде актуальною, оскільки іноді доводиться кидати воблер дуже далеко, то для твічинга така довжина спінінга буде незручною.
Пробував ловити спінінгом Графітлідер Віво Нуово за допомогою відвідного повідця. Спінінг впорався зі своїм завданням. Оптимально і комфортно було ловити вагами 12-20 гр, проходження корчів і брівок було нормальним, але ловити грузилом більше 20 гр не рекомендую – мені було незручно.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Смажена риба в'юн

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Опариш в домашніх умовах

Ловля верховодки

Приготування заливної риби