Globe New Hunter 6 м. з кільцями

Вудилище Globe New Hunter я купив собі спеціально для такої снасті як літня мормишка або боковий кивок.
Спочатку в мене було махове вудилище для ловлі верховодки довжиною 3,4 м. але мені так сподобалося ловити рибу літньою мормишкою, що я вирішив купити собі  окреме вудилище під боковий кивок. Почитавши інформацію на форумах в інтернеті вирішив купувати вудилище з кільцями, щоб можна було поборотися з великою рибою. І ось в 2009 році купую собі вудилище Globe New Hunter 6 м. Хоча на вудилищі написано 6 метрів, реальна довжина вудки 5,55 м. Скажу по правді іноді цих 45 см дуже не вистачає. Вага вудки 320 грам, разом з котушкою 390 грам. Здається, що вудка з котушкою важка, але за 5 годин рибалки руки не болять і ніякого дискомфорту з вагою снасті не відчуваю.
Сама снасть літня мормишка (боковий ківок) дуже уловиста. А тонка волосінь тільки придає азарту при виважуванні трофейної риби.
Серед моїх трофеїв можу згадати радужну форель вагою 308 грам.
Амур 587 грам який при однаковій вазі бореться більш активніше як карпик такої ж самої ваги
Запам’яталася мені покльовка рекордного карася вагою 909 грам.
Клюнув він мені на глибині 40 сантиметрів. Добре, що котушка при сильному ривку риби сама спускає трохи волосіні, бо при покльовці був такий удар, що міг обірвати мормишку.
Коропа найбільшого витягнув на боковий кивок вагою 917 грам
Дзеркальний карп найбільший був 736 грам.
Найсильніша риба яку виважував нью хантером був лин. Риба вагою 530 грам дала мені прикурити і боровся з ним я близько 10 хвилин. Нажаль фото красеня лина не зробив оскільки в мене поламався фотоапарат.
З хижої риби на боковий кивок ловив окуня та щуку.
Окунь теж хороший суперник, правда швидко здається. На літню мормишку найбільшого піймав вагою 407 грам.
Щука при покльовці часто зрізає своїми гострими зубами мормишку на волосіні. Але коли при покльовці щуки мормишка чіпляється за край губи і рибу по можливості не пускати в зарослі очерету – трофейну рибу реально перемогти на волосіні 0,14 мм.
За весь час експлуатації китайського вудилища глобо нью хантер в мене тільки позитивні емоції. Риби до кілограма я переловив багато, вершинка вудилища чудово відіграє ривки риби. Ть-фу, ть-фу поломок колін вудки та тріщин не було, мормишки не при виважуванні риби не відривав. Котушкотримач на вудилищі зручний, обмотка та лак на кільцях не тріскає. Думаю глобо нью хантер мені буде служити ще не один сезон.
Мінусом нью хантера рахую довжину вудки. Якщо на ній написано 6 м., то довжина повинна бути саме 6, а не 5,5 метра. Тим-більше ціна на сьогоднішній день вудки глобо нью хантер є дещо завищена.
Пропоную почитати інші мої статті на риболовну тематику, переходьте по ссилці і приємного вам читання.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Котлети з ікри коропа або сазана

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Ловля карася в березні

Правила риболовлі в Чехії, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры