Мій новий велосипед Trek 2015 Marlin 7

В суботу нарешті приїхав до мене мій новий велосипед Trek 2015 Marlin 7 і в неділю я виїхав на рибалку протестувати його.
Оскільки водойма була практично повністю закрита ряскою, риби не піймав, але на велосипеді покатався. В кінці 2016 року я відпишуся про враження від їзди на велосипеді Trek 2015 Marlin 7, а поки коротко про те, що я отримав на пошті інтайм.
Сам велосипед я заказав в суботу 5 вересня і відразу заплатив повну суму за товар. Як я зрозумів мій велосипед трек марлін з Києва заїхав в Рівне, а вже з Рівного його відправили поштою інтайм і тільки в суботу 12 вересня мені прийшла СМС про доставку товару. Я відразу поїхав на пошту на автомобілі, щоб забрати свою посилку. Отже велосипед приїхав до мене в такій коробці.
Коли відкрив коробку – велик був акуратно складений і його прийшлося доставати з коробки разом з татом, бо сам я не зміг його витягнути.
Ось як він був запакований. Все акуратно скріплено пластиковими жгутами, та і деталі замотані в картон та целофан.
На збирання велосипеда я потратив 1 годину часу, передачі та гальма вже були налаштовані, колеса трішки підкачав і пішов прокататися поки не почав падати дощ.
Перші враження просто чудові. На максимальній передачі не зміг розігнатися на повну оскільки не хватило сили. Дискові гідравлічні гальма добре відпрацьовують і тепер можу з’їжджати з любого горбка, бо останні 3 роки на своєму старому велосипеді їздив без гальм.
Мій старий велосипед «Синяк» йде на заслужений відпуск, але час від часу я буду на ньому кататися.
Пропоную почитати інші мої статті на риболовну тематику, переходьте по ссилці і приємного вам читання.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish  

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Рецепт засолки ікри окуня

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Ловля верховодки

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры