Прогулянка по Луцькому зоопарку

Був на днях в Луцьку і вирішив порівняти Луцький і Рівненський зоопарки. На відміну від Рівненського зоопарку де ціна за вхід була 25 грн., квиток в Луцькому вартує 12 грн. Черги біля каси практично немає, тому купую квиток і йду дивитися, хто живе в зоопарку.
Ось яких птахів і звірів мені вдалося побачити і сфотографувати.
Це мабуть сова
Лама під час перекусу свіжою травою
Єнот гонився по клітці і я мусив фотографувати його декілька разів, але він і так повністю не вліз в кадр
Осли, яких в Рівненському зоопарку я не бачив
Молодий олень спить в тіні
Левиця відпочиває
В кабана і справді великі клики
Це зубр або бізон
Веселі ведмеді
Якась пташка
Стояв біля клітки павліна десь 5 хвилин, а він так і не показав свого красивого хвоста
В зоопарку я ще бачив качок, які плавали ну в дуже брудному (колір води) ставочку, дикобраза, який спав в своєму сховищі, ще одного кабана, з якого рибаки беруть волос для кивка на зимову рибалку, кроликів та інших красивих птахів, яких я не зміг сфотографувати.
Рівненський зоопарк більше компактніший, та і різновид тварин набагато кращий.
Пропоную почитати інші мої статті на риболовну тематику, переходьте по ссилці і приємного вам читання.
--------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Рецепт засолки ікри окуня

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Ловля верховодки

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры