Звіт за 17 лютого 2018 року – ловля окуня з льоду на вставку в селі Цегів

Після вчорашньої вечірньої рибалки знову з друзями вирішуємо поїхати в село Цегів. На лід вийшли в 7.30 год. і почали обловлювати вчорашні лунки. Покльовок практично не було і ми перейшли ловити в район села Угів. Тарас зразу попав на рибу і гатив окуня на пусту мормишку, причому рибини попадалися під 200 грам.
рибалка в цегові 2018
В мене ситуація була трохи гірша. Почав ловити волосінню 0,065 мм, але рибка в мене була дуже прошена. З однієї лунки максимум ловив 6 рибин і потрібно було знову буритися і шукати рибу.
рибалка в марянівці 2018
За 2 години ловлі замітив, що Юра теж знайшов окуня і досить успішно ловить його волосінню 0,1 мм – тому заховав делікатну снасть в ящик і достав вудку з таким самим діаметром волосіні. Крім окунів покльовували йоржики.
риба йорж в цегові
Юра з Тарасом ловлять, а я бурю лунки. В мене теж окунь покльовує, але дуже прошений.
зимова рибалка в марянівці 2018
В 11 годин почало світити сонце і окунь перестав клювати. Я пробував ловити балансирами та блешнями – навіть покльовки не заробив. Десь в 14 годин окунь знову почав клювати. Юра бомбить, Тарас бомбить, а я свердлю лунки.
трофейний окунь в цегові 2018
Ловили до самого вечора в надії на вечірній вихід окуня. Але як завжди клювало вчора і завтра. В підсумку я відловився найгірше, зате насвердлив найбільше лунок.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Правила риболовлі в Чехії, чи потрібна ліцензія для рибалок

Смажена риба в'юн

Головень (клень) запечений в духовці

Опариш в домашніх умовах