Ібіс таки прислав мені товар, який мені не відправили в 2-й посилці

Нещодавно купував риболовні товари в інтернет-магазині Ібіс. 6 грудня отримав посилку на Новій Пошті. Коли відкрив її, побачив, що мені вислали пошкоджений кивок для зимової вудки і не прислали мотовило для поплавцевої снасті – стало так прикро, що мене знову обманули. Не знаю чи це мій дзвінок до магазину з Нової Пошти так вплинув на працівників «Ібіс» чи моя стаття в блозі допомогла мені, але після публікації статті до мене передзвонив працівник магазину і повідомив, що винних знайшли і покарали. Мені відправлять моє поплавцеве мотоливо і покладуть картку на 10%-у знижку. 8 грудня отримую повідомлення на телефон, що мені прийшла посилка на Нову Пошту. Доставку посилки оплатив магазин або працівник який паршиво виконав свою роботу. Нарешті я отримав товар за який заплатив гроші і як бонус мені прислали картку на 15%-у знижку.
мотовило з магазину ібіс
Добре, що знову не записали мені суму мотовила в моєму особистому кабінеті на сайті яку я зможу витратити при наступній покупці.
В підсумку я витратив багато вільного часу, щоб таки отримати свій риболовний товар. Настрій був зіпсований через халатність працівника Ібіса. Радує, що вдалося довести свою правоту, отримати мотовило і тепер можна зібрати поплавцеву снасть на наступний риболовний сезон.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі

Опариш в домашніх умовах

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры