Інтернет-магазин «Ібіс» – шарашкіна контора, яка обманює своїх покупців
Купую вже другий
раз риболовні товари в інтернет-магазині Ібіс і другий раз мені не відправляють
весь куплений товар. Після першої невдалої покупки (не поклали мормишку)
подумав, що помилилися, з ким не буває. Але сьогодні відкрив другу посилку і
знову не поклали куплений товар (мотовило для поплавцевої снасті) та ще й
поклали бракований кивок для зимової вудки який в магазині ніхто не хотів
купувати. По грошах це дрібниці, але чомусь мені не поклали лишній балансир чи
воблер.
Сервіс ніякий.
Спеціально дзвонив до менеджера і перепитував чи весь товар є в наявності –
мені сказали, що все в порядку. Сам продаю риболовні товари через інтернет і
стараюся як найшвидше відправити його покупцю.
Отже заказ зробив
24 листопада в акційний день «Чорна п’ятниця». На всяк випадок зробив скрін
товарів в корзині, адже один раз мене в цьому магазині обманули.
Ціна за товари 591,4
грн. за декілька годин перетворилася на 652 грн. Менеджер в магазині сказав, що
в них відбувся збій в системі і ціни були не актуальні. Я все-таки погодився з
цінами і підтвердив покупку.
Розумію, що чорна
п’ятниця і все таке, але номер банківської картки для оплати за товари мені
надіслали тільки 29 листопада в 11 годин. Через годину передзвонив до менеджера
і перепитав чи всі товари є в наявності. Після відповіді «все в порядку»
оплатив гроші за покупку.
Якщо всі товари в
наявності – думав на вихідні отримати свою посилку, але тільки 5 грудня мою
посилку завезли на нову пошту і нарешті 6 грудня я її отримав.
Доставка дуже
довга – 24 листопада зробив заказ і 6 грудня отримав посилку. 13 днів чекати,
щоб отримати товар – це майже те саме, що чекати посилку з китайського сайтуАліекспрес.
Отже прийшов на
Нову Пошту, відкриваю посилку і зразу дивлюся в накладну.
Мені зробили
знижку 12,7 грн. за мормишку яку не поклали минулого разу. Краще б поклали
додаткову мормишку, а не гроші вертали.
Балансири Крапаль
отримав в тих кольорах, що заказував. Правда колір хвостика на одному балансирі
відрізнявся, але це дрібниці.
Кивки Селект
Універсал отримав, надіюся плотицю ними буде зручно ловити.
Під час огляду
кивків замітив один бракований. Настрій від покупки зразу зіпсувався. Знову
інтернет-магазин Ібіс обманув!
Діаметр волосіні
на сайті Санлайн Супер Аю ІІ 0,064
мм , а в мене на котушці написано діаметр 0,065 мм . Я не
риболов-спортсмен і думаю для мене це не критично.
Добре хоч цього
разу з кількістю мормишок Шарк нічого не наплутали. Зате з ціною на вольфрамові мормишки у них
бардак. На сайті одна ціна, а в накладній інша.
Останній товар
який був в посилці – це зимова вудка Селект Експерт. Перше враження від цієї
вудки негативне. Таке враження, що шпуля вудки не повністю поміщається в
корпусі зимової вудки.
Корпус зимової
вудки не має товарного вигляду, в магазині я б її точно не купив.
Як це не дивно,
але мені не прислали мотовило для поплавцевої снасті. Цього разу посилку
відкривав і все записував на відео, так що відмовка менеджера магазину типу:
«По камерах ми бачимо, що продавець запакував весь товар» не пройде!
Зразу передзвонив
в інтернет-магазин Ібіс і повідомив про недостачу. Мені сказали, що наступного
дня зі мною зв’яжеться менеджер магазину, але на даний момент ніхто з Ібіса зі
мною не зв’язувався.
Колега також два
рази купував товари в цьому інтернет-магазині і його також два рази обманули!
В підсумку
шарашкіна контора Ібіс втратила 3-х клієнтів (Юра знімав на відео розпаковку
посилки і був в шоці від злодіїв в Ібісі, адже він був присутній при отриманні
першої посилки). Можна тільки уявити скількох людей вони обкрадають в масштабах
країни.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish
Комментарии
Отправить комментарий