Мої рекорди серед пійманих риб 2015 року по відкритій воді

Для початку хочу привітати всіх читачів мого блогу з Новим 2016 роком – роком червоної мавпи. Нехай чарівні свята Нового року та Різдва Христового принесуть Вам успіх у всіх починаннях, а у Ваші родини мир, щастя і добробут!
В 2015 році вже не вдасться половити рибу спінінгом чи поправочною вудкою, тому підведу підсумки по рибалці в цьому році.
Оскілки минула зима буле теплою, то сезон по відкритій воді спінінгом та поплавочною вудкою відкрив 17 січня. Того дня піймав 5 видів риби, а саме карася, йоржа, плотицю, красноперу та окуня. І з того часу практично до кінця грудня я їздив на рибалку по відкритій воді. Отже похвалюся своїми надзвичайно скромними рекордами 2015 року. Ще такого не вдалого року в плані рекордних риб в мене не було.
Найбільшу щуку я піймав 1 березня і заважила вона 836 грам. Риба спокусилася на воблер юзурі 3дс міннов.
В жовтні ще піймав щуку вагою 627 грам на воблер косадака міраж і це найважчі щуки в цьому сезоні. Всі інші піймані щуки важили менше 600 грам. Покльовок великої щуки не було, надіюся в цьому році таки вдасться хоча б потримати рекордний екземпляр.
По окуню також рекордів не було і в 2015 році я піймав самого важчого окуня який заважив 202 грами. Окунь клюнув на вертушку меппс аглія лонг №00.
Якщо по щукі і окуню рекордних риб не піймав, то в ловлі кленя побив власний рекорд. 29 травня на річках Закарпаття мені вдалося піймати кленя вагою 510 грам і це мій власний рекорд. Рибка атакувала воблер джаккал чаббі 38 і хоча вона швидко здалася, але перші 20 секунд боротьби пам’ятаю до цих пір.
В квітні провів декілька рибалок в Польщі де ловив карасів за 200 грам. Оскільки ваги з собою не мав, тому точної ваги риби не знаю, але деякі з карасів явно тягнули за 200 грам.
Ось такий бідовий по рибі в мене вийшов сезон 2015 року. За вікном мороз і думаю завтра відкривати зимову рибалку з льоду. Бажаю вам рибаки в цьому 2016 сезоні поборотися з рекордними рибами і нехай переможе сильніший.
Пропоную почитати інші мої статті на риболовну тематику, переходьте по ссилці і приємного вам читання.
------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі

Смажена риба в'юн

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Опариш в домашніх умовах