Звіт за 9 лютого - ловля краснопери з льоду

Неділя, 7 годин ранку – я ще сплю. Розбудив мене дзвінок мобільного телефону, де колега мені сказав: якщо я хочу їхати на рибалку – треба виходити вже. Вдягаюся, беру ящик з снастями і бур та в дорогу.
Оскільки на дворі плюсова температура, вирішуємо їхати на ставок, де клює карась вагою від 300 грам. На льоді вже було чоловік 15, всі сиділи і чекали на покльовку риби. Бурю 5 лунок і розставляю вудки. Практично зразу ківок загнуло, я вже був готовий боротися з карасем, як витягую маленького окунця. На протязі наступної години покльовок не було і я міняю місце. На новому місці знову жодної покльовки і ми вирішуємо переїхати на секретну заплаву невеликої річки.
Коли ми виходили з ставка до машини, на льоді було приблизно 50 чоловік і на 11 годину було піймано близько 10 карасів.
За пів години ми вже були на секретній річці і найперше що я побачив, як п’яний рибак «повз» додому. Бурю 5 лунок на плотицю на стояка, пробую ловити з дна. Риба клювати не хоче, протягом 15 хвилин заробляю одну покльовку і вирішую шукати плотицю по руслу річки. Замічаю як один з рибаків ловить верховодку в «середині води», бурюся від нього на «дозволеній» по рибацькій етиці відстані в 5 метрів і в мене починає клювати краснопера. 
Мені вдалося піймати 3 рибини, як інші рибаки це замітили і мене просто оббурили. Краснопера клювала рідко, але покльовки були до самого вечора. Найбільша краснопера того дня в мене клюнула на 70 грам.
Також цього дня на під час рибалки трапилося 2 комічні ситуації. Спочатку в одного рибака клюнув короп на мормишку з мотилем. Риба була більше 2-х кілограм, але рибаку вдалося дотягнути коропа до лунки, де інший рибак хотів взяти  рибу багром. Коли він «посадив» коропа на багор, риба як крутнулася, в рибака осталася тільки ручка від багра, а короп з багром «втік». Нажаль, короп швидше за все не виживе.
Далі в одного з риболовів риба «вкрала» вудку, затягнувши її в лунку. Рибак, який ловив на блешню за 100 метрів від того місця, де була «вкрадена» вудка зачепив її блешнею і вудка була з рибою. Нажаль, риба зійшла, а вудку було повернуто хазяїну.
 ------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог http://fishingukraine.blogspot.com - I loveto fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Рецепт засолки ікри окуня

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры