Звіт за 13 січня 2015 року – смт. Мар’янівка

Потепління серед зими робить свою справу і лід на ставку в смт. Мар’янівка розтає на очах. Сьогодні ще затемна зайшли на лід і я розпочав ловлю з балансира, практично зразу пішли удари по приманці, але окунь на гачок не засікався. Поміняв балансир на блешню-крабика і покльовки взагалі пропали. Таке враження, що окуня під лункою не було. За пів години ловлі розвиднилося і я перейшов на ловлю мормишкою з мотилем. А на ставку появилася величезна промоїна на якій вже плавали лебеді, але в кадр не попали.
В мене окунь клював слабо на протязі всього дня, а ось мої колеги були більш успішні. Один добре ловив на мормишку з мотилем, а інший на блешню-крабика. А в мене можна сказати повне розчарування. Я також ловив і окунці попадалися до 100 грам, але таке враження, що як тільки я підхожу до лунки – окунь тікає від неї.
Багато часу сьогодні присвятив ловлі на балансири, блешні-крабики і яйця, але жодного окуня на ці приманки не піймав. Під кінець рибалки в самій лунці зійшов окунь вагою 150 грам, я аж матюкнувся. Думав якщо риби не зловив, то хоч бонус та рекордний окунь даної водойми буде.
Коли виходили з льоду, біля берега було повно води і я думав що відкрию купальний сезон. Лід під ногами тріщав і на ньому була вода. На щастя на берег вийшли без пригод і потрібно знову чекати на морози, або відкривати спінінговий сезон.
В підсумку сьогодні вдалося піймати 1.2 кг окунів та заробити простуду при плюсовій температурі.
По прогнозу можна виймати спінінгові приманки і відкривати сезон по відкритій воді.
--------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Котлети з ікри коропа або сазана

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Смажена риба в'юн

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Правила риболовлі в Польщі, чи потрібна ліцензія для рибалок

Рецепт засолки ікри окуня

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Ловля верховодки

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры