Звіт за 2 січня 2015 року

Після вчорашньої невдалої рибалки знову вирішую поїхати на ставок в смт. Мар’янівка. Лід на частині ставка в Мар’янівці тріщить, а в Цегові можна ходити, тільки більше 4-х біля пляшки з закускою бажано не збиратися)
Рано окунь в мене не клював, з 35 лунок я ледь-ледь вговорив 5 окунців і ще 3 втекло в лунці. Окунь клював дуже в’яло, бувало таке, що просто торкнеться мотиля і більше не клює.
Окунь почав клювати біля 15 години і вже стало більш-менш цікавіше. Лунок я насвердлив багато, то хватило не тільки мені, а і знайомим. В підсумку я піймав 1 кілограм окунів вагою від 3 до 50 грам і це найменший улов між моїми знайомими. Інші рибаки сьогодні краще знаходили рибу чим я. Сьогодні як і вчора дув сильний вітер, але на льоді було багато рибаків. Ох і насміявся я сьогодні з анекдотів, які «травили» риболови, що ловили недалеко від мене – «ледве живота не порвав». Чекаю морозної погоди без вітру і з снігом і зразу поїду ще раз на цей ставок. Рибалкою задоволений.
--------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Смажена риба в'юн

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі

Опариш в домашніх умовах

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры