Звіт за 21 серпня 2014 року

Серпнева спека з +30 помінялася на осінню прохолоду з дощем і +20 тепла. Вода в водоймах трохи охолола і хоча водорості ще навіть не починали падати – щука повинна вже частіше виходити кормитися. Вирішую під вечір перевірити канал і річку на активність хижака.
Поки їхав на рибалку, почався дощ і мені прийшлося вдягати плащ щоб не змокнути, бо я їхав на велосипеді. Спочатку заїхав на канал і бачу що він практично повністю заріс водоростями. Чисті участи каналу я обкидав віброхвостом маннс 2 дюйма, але покльовок не було, та і я зараз не розглядаю канал як перспективну водойму на рахунок хижака. Мене більше цікавила річка, а саме дві суперові щучі точки. Небо було затягнуте хмарами, падав дощ і мені до кінця рибалки залишилось півтори години. Першу точку я почав обловлювати воблерами. Саморобний воблер, ю-зурі 3д мінноу, фоенікс, ю-зурі крістал мінноу ф7, косадака флеш 130ф не дали результату. Твістери і віброхвости маннс та релакс – також без покльовок. Меппс аглія №2 в сріблі як і інші приманки була просто «помита» в річковій воді. Дійшла черга і до коливалок. Першою полетіла українська копія коливалки Атом і зразу покльовка. Щука вагою 1 кг. досить сильно боролася, два рази заходила в траву, але успішно була заведена в підсак.
Фотосесія проходила швидко, бо падав дощ і я не хотів намочити фотоапарат. Чому щука не хотіла клювати на інші приманки мені не зрозуміло, адже перед блешнею в цьому місці побувало більше 10 різних приманок. Ще один закид блешні і знову покльовка. Я в шоці, значить щука хотіла атакувати тільки цю блешню. В мене і раніше бувало на рибалці – 2 закида і дві щуки, але щоб я перед тим прокидав місце стількома приманками, ще такого не було. Щука заважила 700 грам.
Я ще покидав коливалками на цьому місці, але більше покльовок не було. Так що шановні – не забувайте про коливалки і не закидайте їх на дно свого риболовного  ящика.
Тільки прийшов на друге перспективне місце, дощ почав сильніше лити. Я покидав блешнями 15 хвилин, покльовок не було і на цьому рибалка завершена. Мокрий, але задоволений я поїхав на велосипеді додому.
--------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рецепт засолки ікри окуня

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Рецепти варіння раків, як варити раків, скільки варити раків

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Смажена риба в'юн

Готуємо салаку з овочами в томатному соусі

Воблеры Flagman - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Опариш в домашніх умовах