Звіт за 26 серпня 2014 року

Для початку, хотів в би привітати (хоча і з запізненням) всі громадян України з відзначенням 23-ї Річниці Незалежності. Бажаю щастя, здоров’я, успіхів у справах на благо процвітання України!
Ловля проходила на невеликій річці. Погода була паршива: сильний вітер з дощем і закидати такі легкі приманки було незручно, що позначилося на зачепах воблерів на гіляках кущів і дерев. Оскільки ловив китайським шнуром Power Pro 0,1 мм (так написано на коробці, хоча насправді там всі 0,14-0,16 мм) сильно не переживав, що обірву приманки, хоча на хамсіні трішки розігнулося одне жало трійника. Пройшов я річкою 2 кілометри, але нажаль не було жодної покльовки, тому в результаті вийшла нічия. Наступні змагання між цими воблерами планую провести на кар’єрах в с. Стоянів з човном. Думаю там і виявиться переможець))) Скажу тільки, що на хамсіні краска тримається набагато краще, як на міражі і течію хамсін тримає просто супер. Міраж інколи завалюється на бік, але не потрібно забувати і про різницю в ціні між цими приманками.
Той день був нещасливий: погана погода, я забув зевник на березі (але коли я приїхав на наступну рибалку, він спокійно лежав в траві), пробив колесо в велосипеді і прийшлося їхати додому на спущеному 12 км.
Тепер про 26 серпня. Знову дощ, але без вітру. На рибалку маю 1,5 години, тому вирішую зразу перевіряти перспективні місця і ловлю тільки на коливалки і воблери. Цього вечора я заробив одну покльовку на волбер YO-ZURI Crystal Minnow F7 в кольорі HBL (подобається мені ця фірма воблерів) і в щуки не було шансів втіки. Гачки на воблері просто супер. Щука заважила 900 грам.
Більше покльовок і виходів риби не було, та і дощ не переставав падати. Разом зі мною на річці як завжди мокнув мій велосипед))) Як в дома каже мій тато – більше таких дураків як я на рибалці не було)))
Цей велосипед в мене з 2000 року і наїздив я на ньому о-го-го скільки багато кілометрів. Якби він вмів говорити – багато чого цікавого зміг би розказати.
Моя відпустка закінчується і не знаю чи піймаю ще щуку в серпні-вересні, але на рибалку ще точно поїду. Скажу декілька слів про спінінг шимано катана, яким ловив на річках в Закарпатті і піймав останніх 5 щук вагою від 780 гр. до 1,5 кг. Проблем з виведенням риби не було, як на сильній течії в Закарпатті, так і на Волинських річках. Буду чекати на покльовку більшої риби, щоб побачити можливості Shimano Catana.
--------------------------------
Копіювання матеріалів дозволено тільки із згоди автора із посиланням на блог  http://fishingukraine.blogspot.com - I love to fish

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Засолюємо ікру карася, коропа та товстолоба

Котлети з ікри коропа або сазана

Воблеры Strike Pro – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры Usami – копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Воблеры TsuYoki - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и ратлины

Смажена риба в'юн

Воблеры Kosadaka - копии, клоны, реплики на оригинальные воблеры, попперы и волкеры

Правила риболовлі в Чехії, чи потрібна ліцензія для рибалок

Опариш в домашніх умовах

Ловля верховодки